maanantai 3. kesäkuuta 2013

Mun koti ei oo täällä

2012 maaliskuu
Heips taas,
Ensimmäistä kertaa viikkoo oon kotona y ö t ä. Ajatuksena oli siis, että saisin pakattua. Noh, saiha mä. Yhde pahvilaatikollisen. Ja vaatekeräykseen jätesäkillisen. Fiilis? Ihme kyllä suht normaali. Odotin jotain superromahdusta tms, mutta ei. Ehdotin jopa, että herra voisi olla paikalla kun pakkaan keittiöstä tavaroita, että tietäisin, mitä hän ehkä haluaisi, sillä mulla on aivan liikaa keittiökrääsää.. Taidanpa ehkä majaillakin tän viikon kotona, niin saisin pakattua. Paha se on muuttaa, jos ei oo mitää tavaroita pakattun! Musta oli jännä huomata se, että tää ei tunnu enää mun kodilta. Mä oon ulkopuolinen, joka hengaa nyt tääl ja sattuu myös omistamaan tän huoneiston. Jännä käänne. Oon jopa lähös täältä jo hyvillä mielin, koska odotan Lahdelta paljon. Tiedän, että Lahden asunto tuntuu kodilta. Kaikella on aina tarkoituksensa, right? Tänä kesänä ajattelin lähteä kavereitten kanssa reissuu ulkomaille. Yhden luokkalaisen kanssa oli hieman puhetta, että elokuu vois olla hyvä hetki nostaa kytkitä. Ehkä me nostetaan? Mikä parasta, tää mimmi on toistaiseksi viel sinkku (parempi olla viel elokuuski, mur)

Mites meni viikonloppu? Noh, mä olin kyllä ulkona, mutta uskokaa tai älkää, mä olin ihmisiks! Jurrikaan ei ollut kova. Ehkä mä siis oon oppinu jotain..? Itseasiassa mua rupes iha helv. vituttaa yhes kohtaa iltaa, oltii just menty baariin ko joku papparainen harmaine hiuksineen tulee pyytää tanssimaan. Kysyi mitä papparainen teki _nuorten_ baarissa, arvatkaa mitä papparaine sano? Hän oli juhlimassa sielä pojanpojan valmistumista! POJANPOJAN! Siin kohtaa melkeinpä juoksin tiskille hakemaan lisää juotavaa..

Rupesin myös tänää miettii töissä, että mitä tänne uskaltaa kirjoittaa. Duunikaveri meinaan sano, ettei oo pystyny lukemaa tiettyjä juttuja, koska ei pystyis enää kattoo mua, saati pitää mua uskottavana hoitajana. Wtf? :D Hei Kirsi, meillä hoitajillakin on oma elämä ;) Onhan se totta, että tää on julkinen ja kuka tahansa voi lukea tätä. Ehkä siksi en kirjoita tarkalleen missä asun, osoitetta jne. Mä pidän tätä blogia just siks, että saa tyhjennettyy mun päätä tänne. Minne helvettii mä tyhjetäisin päätäni, jos mulla ei olis tätä blogia? Okei, voisin kirjoittaa päiväkirjaa, mut meikä tuuril hukkaisin sen samantein. Sit oisinki jo kiroomassa, että missä prkleessä se fakin kirja on. Ja hei, mitä te lukisitte, jos mä lopettaisin kirjottamisen ? Te joutuisitte OIKEESTI kysyy mult mitä mulle kuuluu, ku ette vois enää lukea sitä täältä. Kelatkaa miten hirveetä..

Ps. Viikoloppuna tuli heitettyy talviturkki. Hur.

Pps. Tänä vkl on mun läksijäiskinkerit. Humala olkoon meissä (taas)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti