lauantai 15. kesäkuuta 2013

Muuttoa pukkaa

Apua mikä päivä takana. Tää meni aikalailla niin kuin arvelin. Aamulla lähdin melkein suorilla hakemaan matkalaiset kyytiin ja lähdettiin kohti Lahtea, hakemaan meidän kodin avaimia. Avaimet saatiin melko nopsasti ja ei muuta kuin nokka kohti uutta kotiamme! Mä näin ensimmäistä kertaa mun uuden huoneen ja arvatkaa mitä! Mulla on OMA parveke! Hahaa ! Makuuhuoneen vaatekaapit oli kyl jotain jäätävää.. Niin saastaisia, että ei niitä voinut tavallisilla pesuaineilla pestä, pitää huomenna ottaa mukaan vahvemmat aineet.
Kyllä, mun makkari on isoin. :) Sami oli aika kateellinen mun huoneesta, varsinkin kun mulla on se parveke. Mutta mulla ei ole taasen ikkunoita, mitä voisin avata, joten reilu peli?

Isovanhemmat kävivät tänään ensimmäistä kertaa mun luona kylässä, tahtoivat nähdä mun asunnon. Tykästyivät. He yritti kauheesti puhua, etten myisi asuntoa, vaan laittaisin vuokralle. Meikä taas yritti kauheasti sepostaa minkä takia se ei onnistu. Lupasin kuitenkin harkita asiaa uudemman kerran, koska asia tuntui olevan heille niin tärkeä.

Nukkumaan pääsin n. klo 1530 ja sain nukuttua n. kaksi tuntia. Oletin että tää yövuoro olisi jäätävä, mutta batteryn voimilla ollaa pärjätty aika hyvin! Kuulostaa vaan niin jäätävältä se, että en pääse nukkumaan n. 22h. Mikä on siis pössis iltapäivällä ? Varmaan aikas hyvä! Varsinkin, kun sovittiin Samin kanssa, että tottakai me juhlitaan uutta asuntoa heti huomenna illalla! Taina ei varmaan juo kun muutaman siiderin illalla ja sammun onnellisesti sohvalle, koska en omista sänkyä.

Ainiin, pakko kertoa jotain mielenkiintoista uudesta asunnostamme.. Ihmeteltiin meinaan sitä, että kuinka paljon ed. asukkaat on jättäny tavaraa sinne ! Mitä kaikkea sieltä sitten löytyi?

- Naisten kengät, balleriinat
- Miesten kravaatti
- Astioita kaapista
- Mikro
- Pyykinpesukone
- Mattoja
- Kattolamppuja
- Pesuaineita
- Pyyhkeitä (likaisii sellasii..)
- Tuoleja molemmilla parvekkeilla
- Siivoustarvikkeita

Ja tää jäätävä löytö kun tutkittiin meidän kylpyhuonetta.. Joku oli unohtanut vetää vessan kun oli käynyt tarpeillansa asunnossa! Asunto oli kuitenkin tyhjillään 2 viikkoa, joten voitte vain kuvitella kuinka mielenkiintoinen se haju oli! Meinasin oksentaa välittömästi kun näin tämän "ihanan" näyn.. 

Nyt huomenna mun täytyy pikkasen tehä pikapakkausta, esim. tyhjentää yks kaappi loppuun ja pakkaa astiat johonkin. Joku urpo meinaan vei kaikki mainokset pois, mitkä olin säästäny astioille. Kyllä, se urpo olin minä. Yritin aamulla tehdä pikasiivousta, että asunto olisi siisti kun isovanhempani tulisivat kylään. Yhtään muistanut, että olin tarkoituksella säästänyt mainokset.. Fuck.

Tänään en ole enää Vantaalainen, vaan jännempi Lahtelainen! Kelatkaa mite huisii :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti