tiistai 25. kesäkuuta 2013

Päätöksiä

Hyvää huomenta,

Tein eilen päätöksiä. Päätöksiä asioihin, joihin en ole ollut tyytyväinen. Päätin palkata personal trainerin. Enkä halunnut arpoa onkohan pt kuinka hyvä, vaan halusin suoraan parhaimman. Mä tarvitsen sellaisen pt;n, joka pitää mun motivaation yllä. Siihen se meinaan aina tökkää. Motivaatio katoaa aina, syystä jos toisesta. Nyt mä en halua enää, että homma jää kesken. Mä aion voittaa itseni ja näyttää muille. 

Otin yhteyttä Fitfarmiin ja ajattelin, että mun pt voisi olla Bull. Hänen kanssaan saa varmasti tuloksia. Valitettavasti Bull treenaa vain kisoihin tähtääviä henkilöitä. Sääli. Mä niin näin jo itteni Bullin kanssa treenaamassa. Noh, kattelin aikani ketä muita olisi tarjolla, Bull oli ainoa hlö kenen takia olisin suostunut lähtemään Tampereelle, joten pk-seutu tai Lahti siis. Yksi oli jopa Lahdesta, joten päädyinpä siis häneen. Eipähän mee aikaa juuri siihen matkustamiseen, vaan jää aikaa siihen oleelliseen - treenaamiseen. Nyt tässä täyttelen Bullille taustatietoja, että hän osaa rakentaa mulla oikeanlaisen treeniohjelman ja ruoka-ohjelman. Kuulemma menee n 4-6vkoa, että Fitfarm ottaa muhun yhteyttä, joten mitä nopeammin tän täytän, sitä nopeammin pääsen treenamaan. En siis sano, että olen täällä vätyksenä tms. Kaipaan vaan sitä ihmistä, joka huutaa mun korvaan " JATKA " kun mun tekis mieli lopettaa. Huomenna aloitan itsenäisesti GFG:n (gofatgo) ettei Samulin kanssa treenaaminen tule tappamaan mua välittömästi.



Eilen oltiin Katjan kanssa chillaamassa Vesijärvellä. Tänään ajattelin viedä Tuulin kyseselle paikalle eväskoreineen. Jep, Tuuli tulee tänne tänään parin tunnin kuluttua tutustumaan Lahteen. Khuul. 

Katjasta vielä; musta on ihan mahtavaa huomata näin blogini kautta kuinka helvetin uteliaita työkavereita sillä on. Paras oli, kun äiti kerto, että joku sen duunikaveri oli kysellyt mitä Katjalle kuuluu ja milloin nti palaa töihin / jos palaa. Kuulemma joku Katjan duunist oli kertoillut Katjan asioita tälle ihmiselle, ja tää ihminen oli kiinnostunut Katjan työpaikasta. Maailma on pieni. 

Vinkki Katjan töihin; Katja kyllä palaa sinne vielä. No worries. 


Ainiin, arvatkaa kuka sai viikolopun aikana flunssan ? Jep, meitzi! Nokka valuu ku viimeistä päivää ja kurkku prkl;n kipeä. Keskellä kesää sairastua ny flunssaan.. Tää on niin tätä.. 


Enää muutama viikko, niin on Summerupit! Tarkoitus oisi juhlia niitä serkkuni Jasminin kanssa, sekä toisen Jasminin kanssa. Luulenpa, että niistä tulee ikimuistoiset fetsarit. Varsinkin, kun toinen kaverini, Senja ilmoitti tulevansa festareille 14 muun kaverinsa kanssa. Apua.


Nyt mä lähden käymään parissa kaupassa ennen ku Tuuli tulee tänne. Nähdään taas siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti