torstai 13. kesäkuuta 2013

Femmatorille, mars mars

 Kukkuu,

Iloksenne ilmoitan, että mulla on nyt yksi stressitekijä vähemmän, nimittäin kirppiskamojen kasaaminen ja vienti! Hermohan siinä meinas mennä ja tais itseasiassa mennäkkin. Mikä helvetin järki siinä on, että samaa aikaan kun kaikki tuo tavaroita, korjaa edelliset samalla pöytää ja sitten vielä ihmiset änkee ostoksille sinne. Oli meinaan kirppis niin täynnä et huhu! Sitten siel pyörii viel ihmisiä rattaiden kanssa edessä, pysähtelee keskelle käytäviä tukkien koko paikan. Eihän siinä mitään, mutta kannappa niitä painavia tavaroita ja huomaat kuinka alkaa tympimään ko jengi stoppailee vähä väliä. 

Hyvä Femmatori, kehittäkää tätä toimintaanne jotenkin! Esim. kamojen tuonti & vienti kun ei ole shoppaajia?




Huomenna mun pitäs melkeinpä samantien lähtee hakee broidin kanssa meidän kämpä avainta. Apua, suoraa yövuorosta. Nukkumaan en ehdi kun vasta n. klo. 15 jälk. Mikäs tässä, kauhulla odotan seuraava yövuoroa. Ja hei, täytyyhä mun saada viel astiat pakattua. Sitten oiski melkein kaikki pakattu. Mua alkaa hyvät ihmiset jänskättää tää muutto!

Onneks oon sentää saanut itse pakattua, toisin kuin muut. Sami ei ole edes aloittanut. Vein tänään muutaman pahvilaatikon, että on edes jotain mihin pakata. Sen sijaan, että herra olisi aloittanut homman, hän tuumaili, että nyt on aika lähteä kaverin luokse kyläilemään. Mikäs siinä! Toiv. saat Samppa pakattua :)



Must oli muuten kiva huomata, ko laitettii tavaroita pöydälle, että aika hyvin niitä lähti ihmisten mukaan. Jotkut kyselivät tuotteista jotakin, esim. mulla oli myynnissä Dermosilin tavaraa, niin joku kyseli tuotteiden oikeata arvoa jne. Mä ku mietin jo, että saankohan tavarat kaupaks. Ja joo, meitsi lukee mangaa jonkiverran, mut nyt on aika päivittää varastot ja laitoin jonkin verran mangaakin myyntiin. Ne vie niin pirusti tilaa!


Edit. Bongasin juuri iltalehden sivuilta horoskoopin, joka mätsää aika hyvin!
Elämäsi muuttuu jollakin tavalla vielä kesän aikana. Muutos on sinulle hyväksi, sinusta tuntuu ainakin siltä. Anna asialle aikaa, vaikka se tuleekin lopulta nopeasti. "

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti