maanantai 17. kesäkuuta 2013

Sängyn metsästämistä

Morjenstaa,

Arvatkaa mitä ! Netti toimii! Oujea! Eli nyt voin taas kirjoittaa enemmän tänne, koska ei hermot pala niin pahasti :) On toi kännykällä kirjottaminen niin pirun ärsyttävää puuhaa.. 

Tänään mulla oli vapaapäivä töistä ja käytin sen shoppailuun. Lähdettiin siis Vantaan Ikeaan etsimään mulle sänkyä. Tärkeänä pidin sitä, ettei sängyn alle pääse pupujussi tekemään tuhojansa. Eli sänky, mikä on kiinni lattiassa. Nähtiin niin monia ihania sänkyjä, et huhu. Sänkyjen rungot ei ollut kaikki pahan hintasia, mutta ne patjat.. Ou mai kaad. Tässä Ikean sänkysatoa, olkeepa hyvät;









Arvatkaa minkä noista ostin ? Jeep, meitzi osti ton vikan, missä on massiiviset laatikot. Saanpahan tavaraa piiloon, mikä passaa myös mulle! Ikeassa 140cm x 200xm näytti joltain lasten sängylt, joten ostin 160x200. Nyt sänky on koottuna mun huoneessa ja näyttää helvetin massiiviselta. Noh, mahtuupaha nukkumaan missä tahansa asennossa :) Katja tosin varas jo sängyn toisen puolen.. Kuulemma ihana sänky, mutta liian kovat patjat. Entä jos mä dikkaan niist kovista patjoista? :) Sry dyyd siis!


En ota kyllä kunniaa kasaamisesta, koska fatsi kasas sen. En tosin pyytänyt tietääkseni ja tarjouduin auttamaan, mutta ilm. oli nopeampaa kun itse kasaa sen. Noh, mikäs siinä. Sain häslätä muita juttuja samalla. Ja hei, eipähä tartte pelätä, että sänky romahtas sen seurauksena, etten oo osannu laittaa ruuveja tarpeeksi tiukalle :P

Tänään kävin myös ex kodissani hakemassa tavaraa mitä oli sinne jäänyt. Tuntu tosi omituiselta mennä sinne. Kämppä tuntu tosi aavemaiselta, koska oon vienyt sieltä niin paljon tavaraa. Esim. eteisessä ei ole enää mitään mattoja, makuuhuoneessa ei ole verhoja tai mitään muutakaan. Ainoastaan sänky. Mun täytyy kyl tällä viikolla mennä viel uudestaan, koska siel on viel mun suurin osa astioista. 

Nyt voisin mennä tekemään jtn iltapalaa ja mennä kasaamaan sänkyyn laatikot, koska ne jäi mun heiniks! Mikäs siinä. Illan jatkoja kaikille!

2 kommenttia:

  1. Onnea uuteen kotiin. Pakko kysyä että miks juuri Lahti? Kovat patjat on just parasta. Mutta ikea tuotteiden kasaaminen on jotain korillisen asennusjuomia vaativaa touhua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mikä Lahdessa on aina mua viehättänyt. Tullut vietettyä täällä jonkin verran aikaa kun serkku asui vielä täällä. Jotenkin tää kaupunki tuntuu niin kotoisalta. Ja mistä tykkään kans kovasti, että kaikki palvelut on lähellä. Jotenkin myös ihmiset tuntuvat täällä olevan paljon ystävällisempiä. Vasta muutaman päivän asunut täällä ja tiedän jo melkein kaikki naapurit! :)

      Joo Ikean tuotteiden kasaaminen on kyllä sellasta, että ei sitä ilman "korjaussarjaa" tehdä :D Ehkä siksi fatsi halus kasaa sen, että varmasti tulee oikein koottua. Nimittäin eilen koitin laatikkoa kasata, v*tuiksha se meni :D

      Poista