torstai 9. toukokuuta 2013

Vetomarkkinat

Heipsan taas !

Tänään tuli käytyä Korson vetomarkkinoilla. En tiedä miksi mä kuvittelin, että markkinoilla olisi kaikkea kivaa. Esim. paljon erilaisia kojuja mitä voisi ihailla. Ha, olin taas niin väärässä. Suurimmaksi osaksi sain kulkea / juosta eri kojujen ohi nenästä pidellen. Siis ihan oikeasti, joka paikassa oli jotain prkl;n muikkukojuja ! Se haju !! Ja mikä tästä tekee uskomatonta on se, että jokaisella muikkukojulla oli asiakkaita jonossa. Eikö ihmiset osaa enää paistaa omia paskaruokiansa kotonansa ?!


Ennen markkinoilla oon saanu tapettuu aikaa n. 1-2h, entäpä tänään ? 20min! Kertooko se jotain näistä markkinoista ? Jep.. Vaatteet näyttivät mm. niin heikkolaatusilta, että " pueppa kerran päälle, niin tuhoudun varmasti siinä samalla "-idea toteutuisi aivan varmasti. Entäpä niiden hinnat ? Halvin mitä näin maksoi 20€. Noh, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se, joka maksaa..

Käytiinpä muuten ennen markkinoita kierros kirppiksellä, missä meillä on tavaraa myynnissä. Menin urpona ottamaan vielä toisen viikon, mutta taisi olla virhe. Nyt pelkään, että mun tavarat ei mee kaupaks ja mä jään tappiolle. Nyt oon viikossa "tienannu" n. 65€. 2vko pöydät maksaa Oliverilla 66€.. Ja tuntuu, että mitään ei pöydästä puutu, perkele.

Ainiin, Rikukin lähti tänään karkuun Tampereelle kattoo jtn random keikkaa kavereittensa kanssa. Mikäs siinä, mähä oon yövuoroissa koko viikonlopun, joten musta ei seuraa juuri saa.

Tuli myös siivottua meikän facebook kaverilistaa jonkin verran. Nähtiin meinaan markkinoilla muutama ihminen, joiden kanssa ollaan joskus oltu suhteellisen paljon tekemisissä. Nyt nää ihmiset on ilm. saanut päähänsä, että he ovat liian hyviä ihmisiä meidän seuraan, meille ei voi sanoa edes "moi", vaan mennään ennemmin piiloon. 
W h a t t h e f u c k ?

Noh, me ei tarvita, tai ainakaan mä en tarvitse tommosia ihmisiä mun elämään, joten mielummin pyyhin heidät kerralla pois mun elämästä. Pitäkööt "kermaisen" elämänsä, ei se multa oo pois. Itseasiassa on vain huvittavaa, että kuinka ihmiset muuttuu vuosien varrella ja luulevat olevansa parempia kuin jotkut muut, vaikka tosiasiassa tilanne saattaa olla päinvastoin. Hyvää loppuelämää heille, mä en jaksa teistä välittää, sorge :)

Nyt tää mimmi lähtee valmistautumaan töihin lähtöön. Toiv näistä yövuoroista tulisi pirteämpiä kuin mitä se yksi oli! Eihän mulla oo enää ripsiä mitä repiä irti.. Ha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti