keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Minä rakastan..

Sain haasteen Melinalta. Tehtäväni oli ottaa kodissani seitsemän valokuvaa jostain asiasta / esineestä joita "minä rakastan.." & lisätä kuvat blogiini, kertoa jokaisesta kuvasta jotain. Sen jälkeen haastan seitsemän bloggaajan tekemään saman. 

Minä rakastan..
Pehmolelut <3 Oon pienestä asti tykänny pehmoleluista ja tykkäilen yhä. 

Minä rakastan..
Tykkään kauheasti kaikesta sisustuskrääsästä ! :)) Koreihin saa kivasti piiloon muita tavaroita lisäksi korit näyttävät kivoilta. Puhumattakaan miten ihania ja kodikkaita lyhdyt yms ovat.
Minä rakastan..
Mangat <3 Valitettavasti Ranma½ kokoelmani ei ole täydellinen, mutta ehkä joskus  vielä on ? :)

Minä rakastan..
Kasvit & kukat.. Kukapa ei niistä tykkäisi ;P
Minä rakastan..
Muumit ! Niistä ei vaan voi olla tykkäämättä <3
 Minä rakastan..
Tykkään hirmuisesti meidän olohuoneen lampusta. :) Muistan kun serkkuni laittoi tämän lampun ja kun Riku näki tämän lampun hän haukkui lampun pystyyn. Kun hrra malttoi katsoa lamppua paremmin hänkin ihastui lamppuun. ;P

Minä rakastan..
Vas. puoleinen taulu on hesarista aikoinaan otettu (v.2010) drinkkiohje ja oik.puoleinen taulu on saatu muistaakseni tuparilahjana muutamalta kaveriltani :)


Haastan seuraavat henkilöt :)

Laura


2 kommenttia: