torstai 4. huhtikuuta 2013

Mä haluan muuttaa, oikeasti

Heipsan,

Nyt on se viikko, että mulla olisi päättymässä sopimus nykyisen kiinteistövälitys firman kanssa ja päätinpä kilpailuttaa muutamia firmoja, koska meiän asunto on ollut myynnissä jo 4kk.. Kuvittelin 4kk takaperin, että olisin maaliskuuhun menneessä muuttanut jonnekkin muualle. Noh, täällä ollaan.. Koska en ole tyytyväinen tähän tilanteeseen pistin muutamille firmoille tällä viikolla viestiä, että tulisivat arvioimaan asuntomme. Eilen kävi yhdestä firmasta ja tänään kävi toisesta firmasta arvioimassa meidän kotia.





























Oli vain kauhean vaikea sanoa nyk. kiinteistövälittäjälle heihei, sillä en halunnut loukata häntä. Mutta miksi ihmeessä pitäisimme hänet, kun edistystä ei tapahdu ? Onneksi hän otti asian hyvin ja alkoi jopa neuvomaan mua kuinka valita seuraava välittäjä ! Nyt pitää tämän vkl ajan miettiä mitenkä toimia. Viimeisin välittäjä näytti mukavan näköisiä tilastoja, mitä meidän pihassa on myyty asuntoja. Pisin aika oli 29vuorokautta.. Luit oikein, vuorokautta.. Mitä helvettiä mä oon tehnyt ed. 4kk ?

2 kommenttia: