tiistai 12. helmikuuta 2013

Goom 2013





 Hei taas!

Eli Goomit on nyt takanapäin ja jäljellä ainoastaan humala ja hyvä mieli. Ja kuten kuvissa näkyy, kyllä.. Olin luolanainen. Ha !
Enkä muuten nähnyt laivalla ketään muuta luolanaista tai muutakaan luolanaisen yritystä.




Rakas ystäväväni, Senja. Cowboy. Tosin häntä luultiin joksikin kaljatytöksi ? Olimme siis Senjan kanssa Goomailemassa kahdestaan, mutta emme oikestaan viettäneet aikaa yhdessä oikeastaan juuri mitään ? Syy ei ollut seura, vaan yksinkertaisesti se, että eksyimme toisistamme jatkuvasti. Milloin toinen oli menossa vessaan, hytissä käymään jne.


NRJ aamupoikien esitys olikin ainoa esitys minkä näin. Valitettavasti. Lavalla kyllä oli Toni Wirtanen ! Mutta itse Apulannan esitys meni sivusuun. Niin myös Cheekin..

Näin myös myöhemmin Anssin ja taisinpa haastaa riitaa.. WHY ! Olin mm. eksynyt enkä löytänyt hyttiini. Tämä oli Anssin vika.. Taina, olet idiootti.





 Goomit ovat sosiaalisipuleiden paikka. Koen olevani yksi sosiaalisipuli. Laivalla olin milloin kenenkin kanssa, puolienkaan nimiä en tiedä. Goomeilla on vaan yksinkertaisesi niin helppo jutella muiden kanssa, kukaan ei haasta riitaa kenenkään kanssa. Miksi haastaisi ? Me tulimme viihtymään !


Seuraavana päivänä saimme jonotella n. 40minuuttia, että pääsimme ravintolaan syömään. Ruuhkat, rakastakaamme niitä.


Tilasimme Senjan kanssa alkuruoaksi pannullisen sieniä. Tarjoilija kertoi, että pannussa olisi 8kpl etanaa, kappas.. Pannussa oli 6kpl. Ei siinä, mutta olin jo panikoinut mitä teen etanoille. En mä jaksa syödä alkuruoaksi 8kpl etanaa plus pääruoan.

Tarjoilijat, älkää puhutko paskaa, vaan tarkistakaa tietolähteenne.


Sienipannu. Sienet olivat kovia, ei hyviä siis. Kauniilta näyttää, en kiellä. Maku tosin kaukana siitä. Oliko kokilla liian kiire ? Missä vika ? Olimmeko muka ainoat jotka eivät tilanneet sitä klassista hampurilaista, vaan halusimme jotain hienompaa ? 




Pääruoka. Ei tämäkään ollut kovin nautinnollista. Pihvi sitkeää. Pyysin ranskalaisten kanssa grillimaustetta. Arvatkaa mitä sain ?
Sain tarjoilijalta soijaa sekä sinappia. WTF !
Tarjoilijamme ei puhunut hyvää Suomea eikä näköjään ymmärtänyt Suomea. Hienoa..








Goomit päättyivät klo. 1515. Alunperin Goomejen piti päättyä klo 16.30. Goomit loppuivat liian lyhyeen. Kaipaan jo nyt Goomeja. Mä haluan ensi vuonna supergoomeille. Miksi Supergoomit on niin prkeleen kalliita ? Opiskelijaristeily hei !


Senja, mulla oli sun kanssa hauskaa.
Ottakaamme tämä uusiksi.


Ps. huomenna mulla olis mun koulun fuksijaiset ! Ehkäpä saatte nauttia siitäkin kuvamateriaalista ? Who knows !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti