keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Sairaanhoitajaopiskelija Taina täällä!

Opiskelijakortin kuva :D
Huhheijaa, ei oo nyt hetkeen tullut kirjoteltua, mutta kaikkeen löytyy selitys ! Mä meinaan otin sen opiskelupaikan vastaan ja olin tänään ensimmäistä päivää koulussa :)

Ennen tätä paikanottamista piti järjestellä asioita. Lähinnä miten saan vaihdettua työvuoroni koulumyönteiseksi. Melkein kaikki oon saanut vaihdettua hyvin (kiitos ihanille työkavereilleni siitä !) nyt täytyy vaan kerätä voimia ensiviikkoon, koska mulla alkaa sunnuntaina yövuorot joita en pysty vaihtamaan pois. Eli Yövuorosta kouluun, koulusta töihin ja sitä rataa mennään muutama päivä. Onneksi yövuoroja on vain 3kpl.

Täytin eilen opiskelijakortti hakemuksen. Olenhan siihen nyt oikeutettu kun lopetan työt. Kyllä, mä sanon näkemiin ainakin toistaiseksi työpaikalleni. Ikävä työkavereita tulee, mutta onneksi järjestetään aina sillointällöin risteilyitä jossa näkee edes osaa porukasta :) Opiskelijakorttiin piti valita joku kuva ja meikä laitto tämän mikä tässä postauksessa on ! Tätä piksii tullaan sitten esittelemään niin perkeleesti !

Pankissa piti käydä ja keskustella, että jos maksaisin ensimmäisen vuoden lainasta ainoastaan korkoja. Jonotin 45min että pääsin keskustelemaan ja hyöty ? 0. " Tee tämä verkkopankissa niin säästät rahaa. Mikäli teemme sen täällä nyt, niin tämä maksaa 200€ enemmän. " Okei, Taina tekee tän sitten kotona...

Tänään koulussa käytiin lähinnä läpi mitä tää koulutus oikee on. Olin ajatuksessa, että ensimmäinen 0,5-1v olisi mulle suht iisii, kun on lähihoitajan ammatti taskussa sekä työhistoriaa 7-vuotta takana. Paskanvitut. Ainoo mitä voin hyväksilukea on ENSIMMÄINEN työharjoittelu ja ea 1 !

Kun muut ovat syksyllä työharjoittelussa voidaan me lähärit suorittaa seuraava työharjoittelu. Ensimmäinen työharjoittelu olisi vanhusten parissa ja toinen kotisairaanhoidossa. Katsotaan suoritanko seuraavan sitten syksyllä vai olenko töissä tienaamassa rahaa. Ei voi tietää..

Mä oon jotenki aivan kuitti. Menin suoraa koulusta töihin, joka ei oo uus juttu että on pidempi päivä. Jotenkin tullut tänään informatiota niin paljon että oon iha kuitti. Vois siis mennä tekee jtn iltapalaa ja mennä ajoissa nukkumaan. Alkaahan tuo koulu huomenna klo. 0815 ja sitte ois vielä matskun lähtötasotestit ! Jaiks.. Seuraavaan kertaan siis !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti