tiistai 22. tammikuuta 2013

Antakaa mulle töitä

Uusivuosi 2013
 Heipsan taas!

Oon keskiviikosta asti kulkenut julkisilla kouluun, wtf. Ja nyt kävin eilen hankkimassa itselleni hsl;n matkalipun opiskelija-alennuksen kera ! Tulee kyl säästettyy pirusti kun normaali lippu maksaisi 2,80€ ja nyt matka maksaa 0,95€ !










Erehdyinpä kertomaan Rikulle hinnoista ja tämän innoistui pohtimaan MUN auton myymistä pois ! Okei, olisihan siinä etuja. Ei tulisi enää mun autovakuutuslaskuja, ei menisi rahaa bensaan. Pitäähän menojakin leikata nyt kun mä lopetan työt? Tai siis siirryin keikkailemaan vähän sinne sun tänne.

Oon sopinut jo kesätyöt omaan työpaikkaani, joten millä ihmeellä sinne kulkisin ? Vantaalta Kellokoskelle ? Ehei, tätä täytyy miettii tarkkaan ja kesän yli mielellään.



Mitäs muuta.. Eilen revin kaikki rakennekynnet pois. Alko vituttamaan liikaa niiden jatkuva liimaaminen. Ja huomaan, että on paljon kivempi taas kirjoitella kun ei ole kynnet tiellä ! :) Tympäs nii helvetisti välillä kirjotella, kun kirjottaminen oli niin hidasta kynsien takia.. Joskus mulla oli rakennekynnet assemblyssä.. Ei toimi !

Huomenna mulla olis koulun jälkeen viimoinen työpäivä Kellokoskella, ainakin tällä sopparilla. Olis kai pitänyt leipoa jotain tänään, mutta  yksinkertaisesti ei ole ollut aikaa. Täytyy huomenna käydä jonkun leipomon kautta hakemassa jotain hyvää ? Ehkä mä siis haen jotain herkkuu.

Oon saanut sovittua muutamat työhaastattelut, mutta ei oikein oo hyvä fiilis niistä. Toinen on Seureen, mutta he sanoivat ettei heillä ole tarjota kuin vanhusten kotihoidossa töitä. Mä oon aina vieroksunut tota kotihoitoo.. Mut mulla ei taida olla varaa nirsoilla, vai onko ?

Nyt nukkuilee, että jaksaa olla koulus päivän ja illan duunis!

Ps. Huomen ois koululla kinkerit. Vähä tympäsee etten pääse osallistuu :(

1 kommentti:

  1. Ihana ulkoasu tässä blogissa! ja mäkään en tykkää kirjoittaa tekokynsillä yhtään! :/

    Mulla olis muutene blogissa käynnissä 30€ lahjakortin arvonta, käy ihmeessä osallistumassa! :)
    http://mmilya.blogspot.fi/2013/01/a-r-v-o-n-t-30-lahjakortti.html

    VastaaPoista