keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kofeiinia koneeseen



Viimeinen yövuoro, jes. Nyt ollaakin menty muutamat päivät vähillä unilla. Eilen pääsin koulusta klo 16, ehdin nukkumaan 2h ennen töihin lähtöä. Kofeiini on ollut kova sana siis :)












En tiedä olisinko pysynyt eilen iltapäivän luennoilla hereillä ilman energiajuotavia. Opettajalla oli niin tasainen ääni ja toisti samoja juttuja koko ajan. Huhheijaa, oli vaikeeta keskittyä luentoon.
Toisin kuin tämänpäiväinen luento ( aseptiikkaa ) oli hurjan kivaa ! Opettaja selitteli tarinoita opetuksen lomassa.




Tutkiva hoitotyön luennolta



Ninjapupun nimi on Kyo-chan. Oon joskus ya;lla keksinyt tämän hahmon. Kyo-chan on kovis pupu, joka aina sillointällöin ilmestyy vihkoihini.

Käsialani näyttää tässä harvinaisen huonolta, mutta piti kirjoittaa aina välillä hirmuvauhtia jos meinasit saada kirjoitettua jotain.


Tänään sain muuten toimintaan SoleOpsin & Optiman tunnukset ! Mä pääsen siis itse nyt rakentamaan mun lukkarii ja tarkastelee mitä on milloinkin :))) Mee happy !






Mulla ois täällä enää muutama vuoro jäljellä, sitten mä lopetan. 3 työvuoroa. Huhhuh, ei tunnu yhtään siltä että mä oisin lähössä täältä. Pakko muuten kehua mun työkavereita ! Mun  ihanat työkaverit ovat olleet todella joustavia & ajattelevaisia kun oon nyt näiden yövuorojen aikana käynyt koulussa. Iso kiitos siis teille :)


Pohdiskelin muuten, että jaksaiskoha kuinka kauan tätä yövuorojen jälkee suoraa mennä kouluun ? Jos etsisin siis itselleni yötyön ? Joka toinen viikko töitä, joka toinen vapaa. Jaksaakohan tuota ? Vois ainakin koklaa, mikäli sellaisen paikan sattuu löytämään.

Nyt vkl on muute vanhan kollegani / ent. ohjaajani Mirvan kinkerit. Ja mikä parasta, juhlissa on teema !
Miltä näyttävät tutut satu- ja elokuvahahmot vuonna 2013 ? Aivan mahtava teema ! Pukuja saa muokata, kunhan pystyy tunnistamaan ketä kukakin esittää. Miksei ihmiset useammin järjestä tällasii juhlii ?
Ainoo p*ska juttu tässä on se, että mulla on koko vkl töitä. Ainakin mä ehdin olemaan hetken :) Kukaha ois niin kiva ja toimis mun kuskina niin vois muutaman ottaa ? Pitää kysellä ihmisilt..

Nyt voisin alkaa selailemaan mol.fi sivustoja, tartten uuden työpaikan ! Seuraavaan kertaan siis. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti