tiistai 1. tammikuuta 2013

2012-2013







Näin se vuosi taas vaihtui. Krista tuli meille juhlimaan ja päätimme nostaa Krisun kanssa kytkintä, kun Riku kuunteli klassista paskamusiikkiansa olkkarissa. Ei oikein päästy juhlatunnelmaan sitä kuunnellessa.. Eikun nokka kohti Metsolaa, Jasminin ja Maken luokse !





Onnistuin ostamaan Innan keikalle VIP lipun ! <3








( Ainiin, päätettiin Katjan kanssa ostaa liput Innan helmikuun keikalle. Jumalauta, Katja sai viimosen VIP-lipun ostettuu tiketistä ! Onneks kaveri myi omansa mulle.. :) )









vin kaikki kuvat läpi ja arvatkaa mitä ? Juuri mitään kuvia ei voi julkaista, koska eivät ole onnistuneet.. Kumma juttu, eiks je ?

Ilta kuitenkin sujui kosteissa merkeissä ja pamauteltiin raketteja. Jasminilla & Makella oli myöskin kylässä Ville, vanha naapurin poeka sekä Jasu poikkiksensa kanssa. Oli jees poppoo.
Ja onnistuin kyllä herättämään jokaisen huomion kun mentiin Kristan kanssa Jasminille.. Arvatkaa kuka urpo oli saanut takin vetskarin helvetin hyvin jumiin paitansa kanssa ? On muute toimiva tapa saada miehiltä läheisyyttä mikäli sitä mieliää ! Ainoo vaan, että Ville & Make olisivat halunneet tuhota mun paidan.. Suurenpienen taistelun jälkeen mä sain takin irti mun paidasta tuhoamatta mitään. Voitto <3
Juhlittiin johonkin kolmeen asti yöhön kun Riku tuli kaverinsa kanssa noutamaan meidät nukkuilemaan kotiin. Riku oli siis oikeasti selvinpäin koko uudenvuoden.. Wtf..

Aamulla ku jaksoin nousta ylös Krista oli jo lähdössä hakemaan poikaansa mun serkulta Mikolta, joka on lapsen isä. Muijalla ei ollu darraa, mut ei mullakaan ! Johtunee ehkä myöskin siitä, että taisin oksentaa ennen ku menin nukkumaan. Ja mä luulin, että onnistuin salaa oksentamaan ! Laitoin kraanan täysille ku jätkät kuunteli musaa olkkarissa. Aamulla Riku kysy ku heräs kumpi oksenteli. Vittu, mä jäin kiinni.

Paras oli kyl ehdottomasti aamulla Rikun ensimmäiset sanat mulle. " Taina, mulla o vitun hirvee myötäkrapula " Jätkäl oli darra vaik kellää muulla ei ollut :) Ja Riku oli sentää ollu selvinpäin. Ihana <3

Tänään täytyy taas noudattaa krapulapäivän sääntöjä. Onko muuten teillä sellasii ? Mun säännöt on;
- Vettä EI saa juoda seuraavana päivänä
- ÄLÄ ole tupakan lähellä / haistele kun muut savukoi

Näillä säännöillä oon pärjännyt aika hyvin ! Viimeeks mulla on ollut krapula heinäkuussa Summeruppeje jälkee ja sitä ed. kerran kun täytin 18v :) Älkää kysykö syitä näihin sääntöihin.. Oon vaa todennut kun toimin näin ei tule krapulaa.. Kerran erehdyin juomaan vettä (Summerupeis) ja jumalauta mitä darra tuli !! Näistä pidetään siis kiinni kynsin ja hampain ;)



Koska vuosi on nyt vaihtunut, laitankin jakoon piksejä joka kuukaudelta edelliseltä vuodelta :)



Tammikuu 2012, äiti valmistui koulusta :)













Helmikuu 2012, GOOM-risteily <3
Maaliskuu 2012









   





Huhtikuu 2012, mun viisaudenhampaat revittiin irti !
                                      


Toukokuu 2012, keittiöremontti on alkanut :))











Kesäkuu 2012, metsäretkellä Rikun kanssa








Heinäkuu -12, Kristan kanssa Tallinnassa (:














Heinäkuu -12, Tuulin kanssa lintsillä 




Heinäkuu -12, Jasminin ja Katjan kanssa Summerupeis :))




Heinäkuu -12, Norja, Pulpit rock !












Elokuu 2012, Assembyissä tanssikilpailuissa jorailtii. Voitettiin ! ( Ollaan tuol taustalla :) )

Assemblystä, tanssikilpailu. Taustalla näkyy Riku ja Taina jotka voittivat kilpailun !














      
Syyskuu -12, viinahyytelökakkuja Jasminin kanssa mussuteltii <3



                                                                                                         

Lokakuu -12, Aloitin keräämään muumimukeja <3 !















Marraskuu -12




















Joulukuu -12
















Tammikuu 2013
Tammikuu -13, muwu teki meille smoothiet <3






Tällainen oli Tainan vuosi. Nyt katoan hetkeksi kokkaamaan Rikulle jotain ruokaa, kun raukalla on edelleen kauhia myötäkrapula. Muah.

Loistavaa Uuttavuotta kaikille !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti