keskiviikko 23. tammikuuta 2013

See you later guys !


Hohhoijaa, tänään koulussa viimeiset 4h oli yhtä tuskaa.. Luennot eivät käsitelleet juuri mitään. Olivat lähinnä "mitä opiskelijoilta vaaditaan " tai " mitä tarkoittaa olla sairaanhoitaja " mitkä olemme oikeastaan käsitelleet jo aiemmin. Kieltämättä teki mieli lähteä aikaisemmin pois, koska mullahan oli töitä tänään. Mielummin olisin viettänyt tuon ajan yhdessä työkavereideni kanssa ja tekemällä töitä, kun istumassa kuuntelemassa tarinoita, jotka on jo kerran kuultu. Mutta jäin kuitenkin tunnollisesti loppuun asti. Koulun päätyttyä jengi rupes valmistautumaan fuksiaisiin, meikä taasen lähti töihin. Olis kyl mullekkin kelvannut kemut. Aina ei voi voittaa. Ostinpa kuitenkin tänään opiskelijahaalarin. Tuleehan noita kinkereitä vielä paljon ja tietty kohta olisi Goomit. Kattoo jos laittais sen haalarin sinne ? :)






Läksijäislahja työkavereilta <3



Oli jotenkin haikeata tiedostaa, että tää oli toistaiseksi mun viimeinen päivä. Vaikka oon jo sopinut mun esimiehen kanssa, että meen kesäksi sinne töihin. Se avainten luovuttaminen pois oli jotenkin vaikeaa. Oli orpo olo, kun en pystyny enää sen jälkeen liikkumaan missään. No ylläri sinänsä kun miettii, että se osasto on suljettu osasto.

Piti tyhjentää mun ihana muumilokero, postilaatikko yms. Pukukaappikin jäi nyt tyhjilleen. Okei, en mä sitä koskaan käyttänyt mut periaate ! Takas en tule sitä samaa saamaan.

Kaikki aamuvuorolaiset olivat ehtineet lähtemään kotio ennen kun pääsin paikanpäälle, joten toivottavasti mun viemät herkut syödään huomenna sit pois etteivät pääse homehtumaan. Sain muuten läksijäislahjan kollegoiltani :)

Paketissa oli siis; ( mikäli kuvasta ei saa selvää )

* Puolukka saunasaippua
* Talventaikaa palasaippua
* Kaunis maljakko, jonka sisälle oli laitettu koristehiekkaa
* Iso punainen kynttilä

Iso kiitos siis ihanasta lahjasta ! :)


Asiasta toiseen, sain vissiinkin töitä. Ent. esimieheni otti yhteyttä ja tarjosi sijaisuutta. Tekisin 50% työlistaa heillä. Katsomme ensiviikon tiistaina tarkemmin miten mun olisi mahdollista olla töissä. Mahtavaa !

Eli kyllä ne asiat aina järjestyy, kun jaksaa vain uskoa siihen. Ainoo huono homma tässä on nyt se, että tää työpaikka sijaitsee suht lähellä, mikä innosti Rikuu puhumaan mulle vielä enemmän mun auton pois myymisestä. Yritin kyllä selittää, että tää työ (mikäli nyt onnistuu) olisi määräaikainen sijaisuus, eli en olisi vakituinen. Plus oon ed. sopinut kesätyöt muualle, minne tarviten autoa.

Mietiskelin tossa kun töistä läksin, että pitäisköhä mennä fuksiaisiin vähän myöhässä, kun he olivat menossa Stadin Onnelaan klo 21 ja meikä pääsi duunista klo 2015. Tuumailin kuiten että passaan koko kinkerit. Jengihän olisi jo aivan umpijurrissa ja kuka nyt selvinpäin jaksaa kattella jurrisia ihmisiä ? Varsinkaan kun en oikeastaan tunne vielä juuri ketään meidän luokalta. Naureskelen sitten huomenna luokkalaisten olotiloille.

Nyt tää mimmi menee tekemään iltapalaa ja painuu nukkuilemaan sen jälkeen.

Adiós!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti