perjantai 4. tammikuuta 2013

Milloin tyttö-/poikaystävistä on tullut statussymboleita ?

Huonekalukirppis @ Kerava
 Hei taas !

Tänään kävimme kirppustelemassa Katjan ja äiteen kanssa. Tuusulan Femmatori oli kiinni, koska heidän koneet olivat kaatuneet. Joten ei tarvinnut sinne mennä. Sen puolestaan kävimme Keravan Oliverilla sekä Kyläkirppiksellä. Mitään ei tullut mukaan. Kyläkirppis on kyllä muuttunut sitten viime käynnin. Tajuttoman p*skaa tavaraa myynnissä. En huolisi mitään ilmaiseksi. Kyläkirppiksen yhteydessä on myös huonekalukirppis mitä taas on kiva kierrellä muuten vain. Siellä on vaikka ja mitä ! ( Tosin ylihinnoiteltuja suurinosa.. )
Katja mutustaa varpaan kynsiänsä.. :D







Kirppiskierroksen jälkeen kolottikin jo kahvihammasta. Eikun sumpittelemaan porukoille !


Sain mammalta koulustartti paketin ! :D

Sain selviteltyy eilen Kelan kanssa näitä tukiasioita. Voisin hakea opintotukea ainoastaan, muuhun en olisi oikeutettu. Eli pätäkkää tulisi Kelalata pikkasen alle 300€/kk. Sillä sitten pitäisi maksaa lainan lyhennys+vastike ynnä muut laskut. Ööh.. Ei taida ihan riittää ?

Muuten voisin hakea yleistä asumistukea, mutta koska en asu yksin en voi tätä tukea hakea. Laskinpa piruuttani paljonko olisin saanut mikäli asuisin yksin niin saisin tätäkin tukea huimat n. 180€/kk.



Esimiehenkin kanssa tuli eilen hölöteltyä. Onnekseni pomo tukisi täysin kouluun menoa. Taisi jopa sanoa, että " Tottakai sä Taina menet kouluun" Hieno esimies siis !

Suurimmaksi ongelmaksi nyt nousee siis talous. Mistä mä revin rahat laskuihin kun en pystyisi koulun ohella käymään töissä niin paljoa ?

Soittelinkin kouluun ja kyselin olisikohan mahdollista ottaa paikka vastaan syksyllä. Onnekseni tämä on mahdolllista. Eli jos en saa kaikkia asioita kuntoon aloitan opiskelut viim. tänä syksynä. Kai mä maltan odottaa siihen asti ?


Kiku & Taina <3 Ps. kuvanlaatu on paskaa
Kuulin myös eilen aivan mahtavan jutun. Jotkut ihmiset eivät ole käsittäneet, että me Rikun kanssa OIKEESTI seurustellaan. Eihän me olla oltu yhdessä kuin ööh.. 7-vuotta ?
Kaikki tämä johtunee ilm. siitä etten liiku aina Rikun kanssa kun käyn esim. ystävieni luona. Täytyykö siis seurustevan ihmisen raahata seurustelukumppaniaan mukana ikäänkuin näyttelykoirana, että ihmiset huomaa ettei kyseessä ole mikään kulissisuhde ?

Mä en tosiaan halua olla luumu ! ( = olla 24h/7 yhdessä, en osaisi tehdä mitään itsenäisesti )
Minkä ihmeen takia mun täytyisi raahata Rikua kaikkialle statussymbolina ? Siis mihin helvettiin tää maailma on menossa ? :D

Entä jos joskus erottaisiin ja oltaisiin jaettu kaikki yhdessä mm. ystävät jne. Ystäväthän joutuisi tässä asiassa ikävään välikäteen, mitä en tietenkään heille tahdo. Osaisinko mä tehdä enää mitään itsenäisesti, kun mulla ei olisi mun "näyttelykoiraa" mukana? ( En nyt sano, että Riku olisi koira.. )

Ymmärrän että jotkut haluaa tehdä KAIKEN yhdessä, tehkää. Ihan sama se mulle on. Mulle pelkkä ajatus tuottaa ahdistusta. Mä rakastan sitä, että meillä molemmilla on meidän omat elämät. Uskoisin sen olevan meidän suhteen salaisuus. Mun pää räjähtäis luultavasti hyvin nopeasti mikäli mun täytyisi tehdä kaikki yhdessä Rikun kanssa enkä koskaan saisi olla yksin ystävieni kanssa. Enhä mä vois koskaa viettää tyttöjen iltaa kun Riku olisi siinä vieressä. Näitäkin ihmisiä tiedän kun on sovittu kaveriporukalla, että vietetään esim. tyttöjen ilta niin yhden tytsyjen poikaystävistä oli saapunut kanssa paikalle. Wtf ?

Tietenkin vietämme aikaa joskus yhdessä ystäviemme kanssa. Meille on myös muodostunut tietty jengi minkä kanssa istumme sillointällöin iltaa meillä tai muualla. Btw, tiedättekö mikä on ärsyttävää ? Kun menet joihinkin kekkereihin kysytään " Missä Riku on ? " Hei, kun MÄ joraan on miehet vaan edessä ;)

Joten ihmiset; ÄLKÄÄ olettako mitään ihan oikeasti. Mä rakastan mun elämää näin ja uskoisin että Rikukin rakastaa omaansa. Minkä ihmeen takia me muuttaisimme hyväksi todettua toimintaamme muiden takia ? (:

Mulla ja Rikulla on kaikki siis hyvin. Kannattaa siis alkaa totuttelemaan ajatukseen, että kyllä, me tosiaan seurustellaan <3

Ps. Älkää stressatko meistä ja tuhlatko turhaan energiaanne meihin. :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti