sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Kinkereitä Jokelassa

Guess who
Eilen oli Mirvan juhlat Jokelassa. Siis voi herranjumala mitä korpea sekin paikka on ! Ootteko ikinä käynyt ? Jos ette, niin ette ole myöskään menettäneet mitään.. Kun ajelin Jokelaan päin, niin huomasi jossai vaiheessa ajavani jossain metsässä missä ei ole valoja.. Piti tarkkailla milloin tielle pompsahtaa karhu joka yrittäisi syödä mun auton. Ei onneksi näkynyt karhuja / poroja tms !

Pelkästään ennen lähtöä mulle tuli paniikki, kun en löytänyt mun pukua mistään ! Apua, minne mä olin sen tunkenut.. Muistelin, että olin jonkun naamiaispuvun myynyt tovi sitten kirppiksellä, olikohan se just mun Lumikki puku, minkä halusin laittaa mun päälle.. ? Pitihän siinä sit äkkii lähtee kauppaan ettii uutta pukua, kun ei mulla ollutkaan ! Yli tunnin vietin kaupasssa pohtien minkä puvun ostaisin.. Hinnat oli älyttömiä suurimassa osassa. En ole maksamassa naamiaispuvusta 80€. Loppujen lopuksi mukaani lähti uusi Lumikki puku <3 Tätä en oo myymässä !

Heti kun tulin kaupoilta mun rakas ukkoseni tuumaili, että nyt mun pitäis lähtee viemään häntä Helsinkiin. Tämän reissun tehtyä tuumailin etten enää ehdi muokkaa pukua sellaiseksi mitä olisin halunnut.. Normi Lumikkina siis liikenteeseen..


Mirvalle päästyäni ovelle ilmestyi Sawin Billy !!
Aivan mahtava puku, kieltämättä :)

Koska olin autolla liikenteessä, olin se tylsä ihminen joka ei osallistunut juomapeleihin vaan nauroin muiden kustannuksella. Olenpas mä ilkeä..

Juhlien emäntä <3
Punahilkka & Lumikki
Ensiksi mua pelotti, että olisin ollut ainoa hlö joka olisi pukeutunut. Näitäkin juhlia on nähty että ollaan sovittu teema ja kaikki lupaa että noudattaa teemaa. Yht'äkkii kaikki sun vieraat onkin normaaleissa vaatteissa ja yks ainoa on pukeutunut teeman mukaisesti. Wtf ? Onneksi nämä juhlat eivät olleet semmoiset. Kiitos Mirvan, joka piti kiinni pelisäännöistä :)

Tein muuten Mirvalle kepposen. Oon ottanut duunista tyhjiä lääkepurkkeja. Mukaani nappasin klorproman 100mg purkin, jonka olin täyttänyt kurkkupastilleilla, jotka muuten näyttää ihan samanlaisilta.

" Lumikilla menee nyt vähän huonosti "
* Mirvalla järkyttynyt ilme, kepponen meni läpi *

Pitihän asia oikaista samantien, että mitä sielä purkissa Oikeasti oli.. Kyllä Mirvaltakin irtosi naurua mun kekseliäisyydelle ;)

Billy, Jokeri, jokupelihahmo, Peppi Pitkätossu, Saapasjalkakissa



Juhlissa taisin olla n. 2h ? Sitten oli aika lähteä hakemaan Rikua Helsingistä, että pääsisi aikaisin nukkumaan. Kotona oltiin 00.30 ja herätyskello iloisesti herätti klo. 09.00 siivoamaan asuntonäyttöä varten.


Saapasjalkakissa,remonttireiska,punahilkka ja tappajanukke..? :D


Sääli kun nämä kinkerit jäivät multa hieman ohi etten päässyt nauttimaan alkoa ystävieni kanssa. Ensi kerralla sitten !












 Ps. Peruukkeja ei ole kiva pitää päässä. Alkaa tuo päänahka hikoamaan suhteellisen kivasti. Ai että oli ihanaa päästä suihkuun kun pääsi kotiin <3 Ois kyl kiva jos ois noin paksu tukka :))
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti