maanantai 10. maaliskuuta 2014

Tinder - tuo koukuttava app.

Kuinka monella teillä on tämä Tinder luurissanne? Latasin omaani viikonlopun aikana ja oon jo nyt pahasti koukussa..

Softassa voi päättää minkä ikäisiä haetaan, miltä aluleelta kilometreissä, esim. 100km sisältä. Ketä etsit? Miestä, naista? Tuollaisia kysellään asetuksissa ja seuraavaksi päästäänkin jo etsimään ihania uusia ihmisiä.

Mistä en juuri niin tykännyt aluksi, oli se, että tähän appiin kirjaudutaan Facebookin kautta ja pystyt vain fb kuvia laittamaan tähänkin softaan. Mulla olis ollu pari muutaki piksiä mitä oisin halunnut laittaa tuonne, mutta koska ne ei ole fb;ssä, niin ei tarvitse lisätä. Toisaalta, ei se mitään.

Vaikka softaan kirjaudutaan facebookin kautta, ei se oikeastaan vaikuta juuri mitenkään muuten koko softaan. Ainoastaan näyttää jos sinulla ja kuvassa näkyvällä on jotakin yhteistä, esim. kaveri, tykkäämisen kohteita jne. Eli oikeastaan aika kätevä kun tätä asiaa miettii. Mä oon ainaki tosi paljon tykännyt siitä, että näen mistä piireistä kys. hlöt ovat, mikäli näkyy että meillä on yhteisiä kavereita. Kätevää!

Ja mikä on helv. suuri plussa;

KUKAAN ei voi ottaa yhteyttä suhun ton softan avulla, mikäli ette ole molemmat painaneet sydän näppäintä ja tykänneet toisistanne. Eli ei tartte pelkää random ihmisten yhteydenottoja, mikäli ette ole molemmat tykänneet :) Vaihtoehtoja on tosiaan kaksi; 

Rasti ( X ) - Ohita, et tykkää
 Sydän ( <3 ) - Tykkäät, haluaisit kommunikoida enemmän hlön kanssa.




Mikä tässä softassa on myös hienoa on se, että täällä on oikeasti paljon väkeä, toisin kuin " Hot or Not "-softassa. Hot or Notin takia luulin, että tämäkin softa olisi floppi, mutta väärässä olin!

Tästä softasta on itseasiassa tullut mulle joka päiväist hupia.

Suosittelen muillekkin, kokeilkaa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti