sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

raNdom reissu

 Heipä hei,

Taina nosti eilen kytkintä ja piipahti Lahdessa. Tiedän, ohjelmassa olisi ollut siskoni kanssa leffa-ilta meitsin luona, mutta ei ollut tosiaankaa mikää koti-iltafiilis. Siispä Katjan suostuttelua ( ei muuten ollu vaikeeta, piti kertoo että majotus on ok, niin mimmi melkeinpä kilju "JOO!" )

Jes, elikkä enää mun piti odotella, että Katja pääsee töistä, että me päästää kohti Lahtea. Systerin poikkis ei niin pomppinu riemua tästä meiän ihanasta ideasta. Kuulemma on stressaavaa kun suunnitelmat muuttuvat. Sry dudes, mun seurassa pläänit muuttuu ja usein.


Mä en oikeastaan tiedä mitkä kaikki asiat mua vetää puoleensa Lahessa. Ehkä eniten ihmiset? Lahessa ihmiset on niin paljon ystävällisempiä ja ihanempia. Tämän takia Lahti on edelleen mun ykkös kaupunki Suomessa. 

Musta on myös ihana tutustua uusiin ihmisiin ja eilen tuli tutustuttua taas moneen uuteen ihmiseen. Tehtiin varmasti vaikutus Lahtelaisiin meiän erittäin hurmaavalla ja hiljaisella elollamme.
( Ts. Taina ja Katja ylläri ylläri hukkasivat toisensa aamuyön lopputunteina ja huutelivat kilpaa pitki Lahen katuja toisiansa.. )

Helv. pahanmakuinen piirakka/pulla..

Tänään piti sitten metsästää tuo rakas sisko toiselta puolelta Lahtea, oli päässy yökylään toiselle kaverillemme ko ei enää löydetty toisiamme. Olipahan taas seikkailu, mutta oli superia!

Palattuamme Vantaalle aloin melkeinpä heti suunnitella jo uutta reissua. Toki piti lähteä serkkulikan kanssa kahville päivittelemään eilistä ja pohtimaan ylipäätänsä elämää. He olivat miekkosensa kanssa meinaan ostaneet hulppean omakotitalon ja nyt likka pelkäsi, että miekkoselle iskisi vauvakuume. Ymmärrettävä pelko, koska mietimme, että meidän molempien äidit saivat meiät n. 20-vuotiaina ja me vedellään jo nyt "yliajalla". Itseäni ei kyllä kakarat toistaiseksi kiinnosta, siihen meinaan tarttisi varmaan sen oman duden kainaloon ja jonkinlaisen kahleen jalkaan, etten juoksisi karkuun sitä kaikkea vastuuta.. 



Tosiaan, tulipa huijattua teitä tiedostamatta viime postauksessa. Mä sain kukkia eilen ko oltii Lahessa :) Tuli aikalailla puskista, mutta olin iha happy. Kuten kuvasta huomaatte, en tosiaankaan omista kukkavaaseja, tulppaanit hengaa viinikarahvissa ja ruusut viinipullossa. Ha, pitäsköhä ostaa jossai vaiheessa ainaki 1 kpl kukkavaaseja ? Vitut, mulla on viinipulloja, ne passaa hyvin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti