keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Never again




Yövuorot ohi, khuul ! Sain jopa nukuttua 3-4h ennen kun piti lähteä kouluun. Luksusta.
Luennot oli hyviä ja niitä jaksoi kuunnella. Paitsi luokassa oli helvetin kylmä ! Hurr...






Riku halus ostaa stonebaked pizzaa. Kuulemma helvetin tulista ja halus että mä maistaisin sitä yhe palan.. Vttu mä meinasin kuolla siihe palaan !!Olisin halunnut jättää leikin sikseen, mutta Riku kärvisteli melkein kokonaisen pizzan kanssa, joten pakko mun oli saada se pala alas.. Oli nii tulista et huhu.. Tästä lähtie mun juhlissa on tarjolla tätä pizzaa. Propsit sille kuka pystyy syömään, sillä mä en aio enää ikin koskee toho !









Koulussa tuli taas opittua uusia asioita. Halusinpa jakaa tämän vinkin teidän kanssa, jos siitä olisi joskus hyötyä ;)









Tänään muuten irtos taas yksi kynsi, mutta enää ei näide kynsie tippumiset vituta. Maikat vinee ettei kynsiä saa pitää eikä saa kasvattaa ede omiansa. Kynsilakkaa sentää saamme pitää, mikäli lakka on ehjää, eikä kulunut yhtään. Ens sunnuntaina revin nää kaikki irti.

Mun täytyis huomenna mennä _julkisilla_ kouluu ! Rikun autolla ei saa ny muutamaa pvää ajaa ja hrra tarttee mun auton, että pääsee töihin. Ymmärrettävää ja itse ehdotinkin mun auton lainaamista. Pääsen yhdellä bussilla kouluun, ei siis paha.

Nyt karkaan nukkumaan. On jonkinverran univelkoja. :)

Öitä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti