perjantai 22. helmikuuta 2013

Huomista odottaen






Huomenna olisi Innan konsertti The Circuksessa ! Liput ollaan ostettu Katjan kanssa viime vuonna, tarkemmin sanottuna vuoden viimeisenä pvänä tuli ostettua lippu. Aluksi odotimme molemmat innoissamme Innan keikkaa. Katja suunnitteli meille koko päivälle tekemistä. Aluksi olimme menossa Kadille, joka laittaisi meille meikit. Sen jälkeen olisimme menneet syömään jne. Päivästä piti tulla täydellinen. Tänään me molemmat katsoimme toisiamme " Ei vittu, se keikka on huomenna.. " Kumpaakaan ei enää kiinnosta. Onhan Innalla hyviä biisejä, kumpikaan meistä ei sitä kiistä. Esim. paina Hot (<- paina) Valitettavasti mua tympii tää antibioottikuuri. Joo, voin ottaa alkoa tän kuurin kanssa, mutta ei nappaa. Katjaa taasen ei nappaa hlökohtaisista syistä keikka. Lyhyesti sanottuna, Katjalla on mennyt liian lujaa liian kauan. Eikä asiaa yhtään auttanut, kun rakas mieheni halusi sivistää mua ja Katjaa Innan laulutaidoilla.

Esim. 1, katsokaa tarkkaan naisen suuta. Nainenhan ei laula itse juuri mitään ! Aukoo suutansa, ilman ääntä.

Esim. 2, tässä taas nainen osaa laulaa ? Emmä tajuu..

Esim. 3, järkyttävää playback paskaa !

Nooh, ollaan menossa huomenna katsomaan, toivottavasti Inna yllätät mut ja Katjan ja vedät helvetinmoisen keikan ! Eläkä pliis ähki tollalailla keikalla, pliis ? Pilaat biisit sillä, kiitos.
Ja tympii kyllä sekin, että keikka alkaa vasta klo 01.00. Keikka tuskin kestänee yli tuntia, joten f*cking nice odotella siihen asti. Äää. Noh, onneksi Senjakin on tulossa sinne, ehkä Senja piristänee mun mielialaa huomenna ? :)


Noh, siirrytäänpäs seuraaviin juttuihin, kun Innasta luultavasti tulette kuulemaan huomenna / lähipäivinä.





Olin eilen shoppailemassa itselleni koulukirjoja. Tosin ostin vain yhden kirjan, koska koulukirjat sattuvat maksamaan aivan helvetisti. Otin kuvan tuosta ruotsin kirjasta, koska kirjan nimi oli huvittava. Piti sendiä ihan Senjallekkin tämä piksi, että Senja voisi varautua siihen, että hänen täytyy opettaa mulle ruåttia.


Nyt pitäisi sitten viikonloppu lukea kokeisiin, maanantaina on lääkehoidon koe. Jeij! 


Koska mulla on ihana rakas, hän hemmotteli mua eilen. Teki meinaan lettuja ensimmäistä kertaa elämässään ! Riku ei muistaakseni ole ikinä tehnyt jälkiruokia.. ? Kiva ylläri <3 En muistakkaan milloin viimeeksi olisin syönyt lettuja, joten kiitos Riku :)

Tänään meidän suunnitelmissa on kuulemma pelata vitusti. Peli on mullekkin mysteeri, koska peli on kuulemma uusi. Onneksi pääsin koulusta tänään jo klo. 10.30, niin olen ehtinyt hieman tänään jo lukemaan kokeisiin plus mikä parasta; pesemään viikon pyykit helvettiin. Huomenna ei tarvitse edes siivota pahemmin asuntonäyttöä varten, kun Riku on hoitanut sen puolen myös muutama päivä sitten. 



Tiedättekö mikä mua huolestuttaa ? Mä nään jo painajaisia koskien mun esseetä. Mä nään unta, että saan siitä paskan numeron. Ei jummijammi, mihin tää maailma on menossa ? 10v taaksepäin, mua ei kiinnostanu sitte tippaakaan minkälaisia numeroita saan kokeista yms. Ja nyt mä nään niistä painajaisia ! WTF !

Meen nyt tekee heRkkuruokii, että ois kiva koht sit pelailla Riksan kanssa, byeeeeeeee !

( Ja tietenkin luen kokeisiin samalla kun pelaillaan, jos joku sitä epäili, ha ! :P )



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti