maanantai 29. huhtikuuta 2013

Alkolukko mulle puhelimeen nyt heti!

Oivoi, tää on taas niin tätä. Olin viime vkl päiväristeilyllä luokkalaisten kanssa. Voi herrakiesus missä humalassa sitä ollaan taas juostu pitkin kyliä. Eikä siinä, jos olisin nätisti mennyt kotiin suoraa risteilyltä, mut Taina halus mennä jatkoille luokkalaisten kanssa keskustaa. Viitti ees tarinoida tänne mitä kaikkea sähläsin TAAS vaihteeksi.. Tuli ryypättyä n. 20h, helppo juttu. Kuvitelkaa vaa mikä väsymys oli seuraavana päivänä, kun piti alkaa siivoomaan asuntonäyttöö varten ? JOO-O! Luojankiitos en kärsi krapuloista, ainoostaa jäätävä väsymys. Muuten olisinkin varmaa henkisesti kuollut. Eikä asiaa yhtään helpota se, että mulla on joku kauhee tarve soittaa melkein kaikille mun frendeille ja kysellä kaikenlaista. Esim. missä ne menee, mitä tekee ja missä on bileet.. Eli kaikki jotka lukevat tätä, ja olen ehkä kännipäissäni soitellut teille, niin SORI! :D Mun täytyy saada siis alkolukko mun kännykkään..

Sunnuntaina pohdin, että nyt on mun aika pitää taukoo täst alkon kans läträilyistä. Voitte siis kuvitella mun naaman ko tajuan, että Vappu on justiisa.. Vappun, eli huomenna me lähetää kavereiden kanssa mökkeilemään (= Ryyppäämään iha vitusti) ja grillailemaan. Kävin tnää ostamassa viunat valmiiksi, niin ei tartte niitä stressaa. Noh, onneksi vappuki on kohta ohi ja sitten voi pitää taukoo, right ? Jaa v*tut! Viikonloppuna olen lupautunut lähtemään Kristan kanssa ulos samoilemaan ojia pitkin. Ouuuuuuuu fak. Mun maksa on kohta entinen maksa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti