maanantai 6. toukokuuta 2013

Kännejä kaikkialla



Hällöötä ! Taas mennyt "hetkonen" kun meikäläinen on kirjotellut. Hups? On taas ollut olevinaan vaikka mitä tekemistä. Esim. sairastella. Kyyllä, meikäläinen onnistui saamaan flunssan. Inhoon flunssaa.. Mitenkö mun vappu meni ? No hei, me mentii meiä mökille Kuorttiin. Vähän kuumotti lähteä, koska kukaan ei oo käyny meiä mökillä kertaakaan tänä vuonna. Ei tiedetty yhtään paljonko siel olisi lunta, saadaanko me autot pihaan jne. Pahin oli se, että ei ollut juoksevaa vettä ! Apua, mä inhoon ulkovessoja. Ties mikä rotta siel vaanii, tai käärme ! Hyi. Noh, onneksemme lunta ei näkynyt kun köröttelimme mökin pihaan. Saatiin olla broidin ja frendin kanssa siel kolmistaan hörhöilemässä muutama tunti ennen kuin loput pääsivät paikalle. Vappu meni niin kuin suunnittelin; eli pienessä sievässä ja grillatessa. Okei ! Tunnustan ! Mä en grillannu, vaan toimitan ruoat grillimestarille, joka grillasi ruoat mun puolesta ja huusi mut ainoastaan paikalle syömään. Toimii ! Koska en tiennyt onko mökillä olemassa vielä pelikortteja vietiin meikäläisen kortit sinne. Kortit saattoivat "pikkasen" herättää keskustelua. Haha, broidi ainaki ihastu niihi välittömästi.

Meiän pelikortit
Oliha siinä kiva kattoo ko 4 äijää ja 3 mimmii pelas noil korteil. Mimmeil ei tuntunut olevan suuria ongelmia, mutta joillakin äijillä oli ehkä "pieniä" ongelmia. Ihme tyyppei.


Systeri antoi mulle tänään Burberrynsä myyntiin. Laitoin tänään facebookin eräälle kirppikselle myyntiin ja eihän se ehtinyt olla kuin n. 5h myynnissä kun kaupaksi meni. Huomenna pitäisi uuden omistajan tulla noutamaan rakkautensa.



Vappuna oli muute hemmeti jees pelailla twisterii ! Yllättävän hyvin jengi lähti tähän messiin. Vähä pelkäsin, että mä oon yksin tuol matol leikkimässä ja yritän epätoivoisesti houkutella muita mukaan. Onneksi ei mennyt niin ! Ainiin, tehtiinhä me jäynääkin. Sanoin ensimmäiseksi porukalle, että se kuka kehtaa sammua ensimmäiseksi saakoon rangaistuksen. Tietenkin kaikki halus tietää mikä tää juttu on, mutta juttu pysyi salassa siihen asti, että päästiin toteuttamaan meidän jekkua. En viitsi tänne laittaa videota siitä, kun teimme tätä jekkua, koska videokin olisi liian pitkä. Mutta tosiaan, ostin pinkkiä vappuväriä, ja uhrina oli mun pikkuveli. Broidi oli sammunut kännykän kanssa sohvalle ja heräsi siihen, kun hänen ihana isosiskonsa suihkutti väriä päähän. Kaunis herätys, eiks je ?



Tänään käytiin systerin kanssa sushilla Jufussa. Mun sushihammasta kolotti meinaan toooosi pahasti. Yllättävän huono buffa oli tänään, kun miettii että kyseessä on kuitenkin sunnuntai. Ei sieltä mitään muuta viittiny syödä ko sushia. Olisin halunnut hirmuisesti paahtopaistia, mutta ei tarvinnu syödä sitä si. Taso laskenu tms ? :(

Ed. postauksessani kerroin, että mun maksa tulee luultavasti poksahtamaan pian. Ei ole vielä poksahtanut. Oltiin Kristan kanssa hummailemassa ja samalla reissulla tapasin ehkä ärsyttävimmän ihmisen ikinä. Ensin tämä ihminen vaikutti harmittomalta nuoren miehen alulta, joka höpötteli niitänäitä. Ensimmäiseksi hän kertoi, ettei uskalla istua ihan mun viereen, koska hän on kihloissa ja hän ei halua, että kukaan luulee, että hän pettäisi kihlattuaan. Tähän tuumasin, että ei hätää, mua ei kiinnosta myöskään touhuta Rikun selän takana. Tässä kohtaa luulin, että tää jätkä olis ok. Ei jumalauta miten väärässä ihminen voi ollakkaan ! Yht'äkkiä sain kuulla Kristalta ja hänen mieheltänsä, että mä kuulemma koko ajan pokailen tätä äijää. Öö.. ? Mä en viettänyt sen äijän kanssa sen kummemin aikaa, kun kenenkään muunkaan kanssa. Kaikkein paras tässä oli se, että tää äijä ite huuteli siel baarissa näyttäen nimetöntänsä, jossa oli sormus " MÄ OON KIHLOISSA ! " Joo, ole ja elä. Ei kiinnosta. Paska juttu oli vaan se, että tää jätkä kipitti koko ajan mun perässä ja sitten kun satuin katsomaan häntä hän joko juoksi muiden luo "piiloon" huutaen että taas mä pokaan häntä tai sitten hän huusi mulle, että hänellä on kotona tyttöystävä. Yllättävän kauan mä jaksoin katsoa tän jätkän perseilyä. Ehkä ajattelin, että jos en osoita mitään huomiota tätä äijää kohtaan, niin ehkä hän lopettaa kohta ton perseilyn. Ja vitut. Lopulta mulla palo totaalisesti hermot, kun kävin tiskillä hakemas vähä juotavaa, kun tää äijä oli yht'äkkii mun edessä ja rupes taas rääkyy, että mun täytyy lopettaa seuraaminen. En ollut kyl missään kohtaan seurannutkaan, mut joo.. Lähin menee tilanteesta, äijä kiilas mun etee ja juoksi tanssilattialle ja rupes rääkyy taas muille, kuinka mä pokaan sitä. Yritin hermoröökiä, ei auttanut. Ei jumalauta, tää jätkä saa nyt kuulla kunniansa. Röökiltä painuin suoraan tanssilattialle, missä tää pelle äijä joraili muiden kanssa. Otin suhteellisen hyvän otteen äijän niskasta, samaan aikaan kun tää yritti paeta ja huusin korvaan etten oo ikinä nähnyt yhtä iljettävää jätkää ja mua ei kiinnosta sen jutut saati koko ihminen edes millin vertaa ja tämän kun sain sanottua tönäsin jätkän vittuun mun nenän eestä. Hei, se tajus pitää sormuksensa piilossa ja olla turpa kiinni. Ehkä viesti meni oikeesti perille, eikä mun ilta ollut totaallisesti pilalla. Mikäli tätä blogia sattuu lukemaan tää saatanan sankari, niin terveisiä. Olet saatanan rasittava ja voisit tunkee sen sormuksesi vaikka pers'reiästäsi sisään. Ps. Mua ei edelleenkään kiinnosta, joten pysy kaukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti