maanantai 13. toukokuuta 2013

Argh

Mua vituttaa. Tuntuu et kaikki menee taas päi persettä. Vitutus lähti ruotsin kokeest; unohin kaks epäsäännöllistä verbiä ( ta, tar, tog, tagit ja vara, är, var, varit ) !! V*ttu. Näitä piti siis muistaa 10kpl ja sai viel valkkaa suht pitkäst listasta ne.. Kokee jälkee kävin siivoo kirppispöydän, että roinat menis kaupaks. Välittäjä soitti, yksityisnäyttö tältä illalta peruttiin. Joku mamma ei haluukkaa muuttaa kerrostaloon 5 koiran kanssa. Mä olin jo päättäny, että tnää tää kämppä myydää.. Ja mä käytin aikaa siivoomisee, mink olisin voinu käyttää kokeisii lukuu ! Sit olinki jo iltavuorossa. Koko v*tun pvän ollu tajuttomassa koomassa ku väsyttää ihan liikaa. Enpä oo hetkee litkiny näi paljo kahvii ku tänää.. Auttoko ? Vitut. Sit vielku ei päässy töistä lähtee ajoissa, nii alko vituttaa vielä enemmä.. Okei, meni jopa hurjat 10-15min ylitöiks, mutta ei mua nappaa jäädä väsyneenä överii. Ja huomenna taas kouluu 8-12 ja duunii 13-21. Voi v*ttu, tule jo viikonloppu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti