keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Odotus palkittiin !

Mun on pakko jakaa tää teidän kanssa ! Tänään se vihdoinkin tapahtui !! Tätä päivää mä oon oottanut puol vuotta ! Ette tiä miten vaikeeta mun oli olla aamulla koulussa normaalisti, vaikka mun elämä oli kokenut jotain suurta ja hienoa ! Ai jumankekka, ihmiset.. Mä ostin Nipsu muumimukin !! Oon puol vuotta yrittäny ettii mahdollisimman täydellistä mukia ja vielä sopivaan hintaan.. Tänään sain mitä halusin ! <3

Koska olin tehnyt täydelliset & ihanat kaupat palkitsin itseni ja siskoni Kin sushin sushilla. Pakko myöntää, että parempaa sushia saa hakemalla hakea ! Miks sen mestan pitää olla vaan J-päässä ?! Laajentakaa Kin sushia Vantaalle, nyt!

Ps. Sain myytyy meiä vanha vahvarin. Riku ei meinannu uskoo ku kerroin paljon sain siit paksii. Olisittepa nähny äijän ilmeen kun sanoin ettei herralla ole osaa niihin rahoihin, koska mä sen duunin tein. Tässä kohtaa oltiin naama vakavana, vahvari oli meinaan Rikun. Kun mainitsin, että sijoitan rahat, kääntyi nassu suureen hymyyn. Äkkiä se hymy hyytyi kun kerroin, että rahat sijoitetaan muumeihin <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti