maanantai 6. toukokuuta 2013

Sä oot mun grillikylkivaras

Löysin tällasen kuvan Rikun salaisista kinkereistä ! <3 Ps. Älkää kysykö mitä me tehdään. Luultavasti oon puremassa Rikua..

























Morjenstaa !

Tiedättekö kuinka raastava viime yövuoro oli ? Mä en meinannu pysyy hereillä MILLÄÄN! Nyt kun oon ollu tupakoimatta ( ainiin, mä oon polttanut tupakkaa, moi. ) ihan kivan tovin, niin en mee enää yövuorojen aikana ulos hakemaan happea. Jotenkin oon jo tottunut siihen, mutta jostain syystä viime yövuoro oli aivan liian raskas. Mä hei oikeesti nypin mun ripsienpidennykset irti, että pysyin hereillä! Voi v*ttu sentää tätä touhua. Noh, sainpahan tänään tekosyyn päivittää mun meikkipussia, koska olo on kuin kalalla. Kaloillahan ei ole kivoja räpsyjä. :( Syy ei voinut olla siinä, että ei olisi ollut tekemistä. No, kyllä meillä oli tekemistä. Mä vaan tein kaiken tajuttomassa koomassa. Piti keskittyy 500% enemmän mitä tein, esim. katetroinnissa, että menee kaikki aseptisesti. 

Yövuoron päätteeksi frendi kaipaili apuja ja sitten huomasinkin, että olimme aamupalalla Abc;llä. Wtf :D No kiitos Senja aamupalasta ja seurasta! :) Vihdoinkin kun pääsen nukkumaan, niin herään jo hetken päästä siihen, että Lahdesta soitetaan meiän hotellista että he lopettavat toimintansa ja näin ollen meillä ei ole Summeruppien ajalle majoitusta. Kiitti hei, mä varasinkin tammikuussa majoituksen just sen takii, että mä haluun taas arpoo minne v*ttuun pääsee majottuu festareiden ajaksi. Mahtavaa. Okei, pahoittelin sen mimmin  puolesta, koska häneltä meni samalla työpaikka. Onnea hänelle työpaikan metstästämiseen. Eli, Taina, Tainan serkku että sisko etsivät majoitusta Lahdesta ajalle 4.7-7.7!

Sitten vakaviin asioihin.. Ei siinä etteikö nuo olisi olleet vakavia asioita.. Mä ostin tänään herkkua, grillikylkeä, jota en oo ostanu kun pari kertaa.. Se, että mä saan paketin auki on jo varas siinä kiinni ! Mä en saanut kuin piiiiiiiiiiikkuruisen palan kylkee kun varas mutusti loput. Törkeetä! Täytyy kostaa tää jotenkin.. Mur !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti