torstai 30. toukokuuta 2013

Nyt alko kesäloma koulusta :)


 Heipsan,

Taas on mennyt hetkonen meikälaisen kirjoituksista. Oon tehny koko ajan koulujuttuja ja niihin on mennyt tolkuttomasti aikaa! Sain tänään nyt vihdoin ja viimein valmiiksi luentopäiväkirjan ja tein muutamat kokeet koulussa. Tein jopa yhden ylimääräisen, vahingossa tosin. Sain väärän kokeen, mutta mä tajusin sen vasta kun olin tehnyt sen.. Mietinki miten koe olikin niin naurettavan helppo. Jumalauta ko alko vituttaa ko katoin kokeen nimen "Lääkehoito" ja mä olin mukamas tekemässä perusauttamisen menetelmien koetta. Eli tein 2 kokeen sijaa 3. Mikäs siinä, jospa saisin nostettua mun lääkehoidon numeroa..? :)

Oon asunut viimepäivät mun kaverin luona Klaukkalassa, mut oon kyl käynyt joka päivä kotona ruokkimassa pupua. Nyt täytyis siis alkaa pakkaamaan kotona, kun ei tartte stressaa toviin koulujuttuja. Eli nyt pitää stressaa muutto. Paska juttu tässä on vaan se, että miten mä pakkaan etten näe Rikua? Meidän pitäisi viel tyhjentää verkkokellari, että Riku vois viedä talvirenkaansa mun vanhempie nurkista pois. Eli kyllä mä joudun kattoo sen naamaa viel, uskokaa pois. Enhä mä rupee yksin sitä kellarii tyhjää! Siin on duunii iha saatanasti.

Harkitsin että olisin muuttanut ensi viikolla takaisin kotiin, kun mun työmatkat pitenee. Nyt en enää tiedä muutanko, vaikka ollaan sovittu jo Rikun kanssa asiat, että meitsi punkkais pupun huoneessa mun vuodesohvalla. Oon kyl paljon iltavuoroissa, että ei me nähtäis ku maks 1-2h/pvä. Pakkoha mun on ens viikol alottaa pakkaaminen.

Mulla on enää 2 työvuoroa nyk. työpaikassani ja sitten voin sanoa hetkeksi näkemiin perushoitotyölle. Jes.  Käytiin muute tänää broidin kanssa extempore reissulla Lahdessa, kävin meinaa hakee mun digiboxin, joka saatanan Elisa lähetti.. Kiitti siis Elisa! Mulla on yhä kirjat Vantaalla, mut nää tontut päätti lähettää kamat Lahteen. Mikäs siinä, oli kiva istuu terdellä auringo paistaessa :)

Tän ja seuraavan yön luultavasti punkkailen kylläkin Vantaalla, mut en kyl himas. Valtasin broidin kanssa niiden kämpä, ko tää on tyhjillään. Yritän kai samalla totutella asuu Samin kanssa? Iha jännää. Sami huutelee koko aja " Tuu Taina kattoo tää video !" Musiikkivideoita siis youtubesta, mitä ei voi kyl kuunnella selvinpäin.

Viimeeksi kun postasin, niin taisinpa kirjoittaa jotakin ehkä tipattomasta.. ? Nooh, eiks se riitä, että oon ollu arkipäivät selvinpäin? Nimittäin oltais serkun kaa menos ulos. Tällä kertaa EN laita niitä nilkantappajakenkiä jalkaani enkä myöskään lähde kenenkään matkaan, eikä kukaan tule mun mukaan. Paitsi Jasmin, mun serkku siis. :D

Mun on pakko kehua mun frendiä kenen luona oon punkannu viim. 3päivää. Sari kokkailee ja touhottaa omiansa. Antanut mun tehä rauhassa koulujuttuja. Huudellu välil " Taina, tääl ois ruoka valmiina"
Voiko ihminen saada paremmasta paikasta majoitusta? Ja mulla on yhä siel mun oma huone.. Ilmoitinki Sarille, että saavat musta vapaan viikonlopun ja mainitsin, että palaan sunnuntaina nukkuilee sinne. :) Kaverit <3

Nyt meitzi karkaa kattoo jtn leffaa Samin kanssa. Palaillaan taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti