lauantai 11. toukokuuta 2013

Tahdon lomalleee..



Tiedättekö, että joskus mua tympii tää ala, koska oon tehnyt tän salassapitosopimuksen. Mulla olis aina välillä niin huikeita juttuja, mutta en voi kertoa niitä, koska joutuisin itse ongelmiin siitä, jos nämä ihmiset tunnistettaisiin. Eli, joudun hihittelemään yksinäni hauskoille jutuille, mikä on väärin ! Jaettu ilo on se paras ilo, right ?

Nojoo, koska en voi kertoa TÄTÄKÄÄN hassunhauskaa juttuja siirrytäänpäs muihin juttuihin, elikkäs siihen, että mä haluan lomalle, nyt. Enkä ainoastaan lomalle, vaan mä haluun lomallelomalle ! ( = Etelään rantalomalle. ) Tässä oon aktiivisesti tän päivän etsinyt meille kivaa hotellia ja kohdemaata. Ensiksi ajattelin, että me mennään Thaimaahan, mutta nyt mietin ettei tuo Jamaika olisi myöskään pahitteeksi.. Aivan täydellinen ajankohta reissulle olisi juuri ennen jouluaattoa ja olla tietty reissussa ainakin 2viikkoa. Olisko ees siistii sanoo, että nähää ens vuonna, kun nousee lentokoneeseen ? No olis ! Eikä Thaimaahan kukaan täyspäine lähe alle 2viikoks.. Niis matkoissa menee pelkästää pari päivää. Täytynee varata siis matka..

@ Turkki / Kilppariranta v.2010





Tänään meil ois ollu taloyhtiössä talkoot. Arvatkaa monelta ne alko ? KYMMENELTÄ (10) aamulla ! Ei siis toivonhäivääkään, että olisin päässyt osallistumaan. Ja olis must ollu kyl iha jees päästä tutustuu naapureihin, vaikka meillä onki kämppä myynnissä. Heräsin äsken ( 14.30 ) ja kattelin keittiön ikkunasta kuinka paljo meiä sisäpihalla oli fillareita. Sitten mä muistin. Apua, tsygät on pitäny merkkaa jo pidemmän aikaa ja ne tsygät joita ei oo merkannu heitetää helvettiin. Kauheella kiireel puin päälle, nappasin avaimet ja lähdin epätoivoiseen tsygän metsästykseen. Mä olin ostanu mu tsygän vast pari vuotta sitten ! Kiersin fillariläjän pariin kertaa ympäri, kävin tsekkaa jätelavan, ettei merkkaamattomii pyörii oltas heitetty sinne. Ei näkyny, onneks. Mut ei kyl näkyny sisäpihallakaan. Onnekseni mun tsygä oli jätetty rauhaan sinne minne olin itsekkin sen jättänyt. Pyörävarastoon. Arvatkaa 2 kertaa siirsinkö sen turvaan meiä parvekkeelle ? Kyllä ! Tiä vaikka jos ne oli muuttanutki mieltä ja hakis mu fillarin myöhemmin.. Ettepäs enää saa, haha ! Ainii, jos joku nyt mietti miksen osallistunu talkoihin ku heräsin, niin vastaus on yksinkertainen. Kun kiertelin pihaa, niin jengi oli jo paistelemassa makkaraa. Siinä kohtii ei enää joinita messii, niin se menee. Noh, ehkä en ehdi täällä enää osallistumaan talkoisiin, mutta mahdollisesti seuraavassa paikassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti