tiistai 21. toukokuuta 2013

Uutta kotia metsästäessä

Kukkuu,

Ajattelin pikkasen kirjotella ennen kuin menen nukkumaan ja kertoa mun päivästä.
Käytiin broidin kanssa tsekkaamassa paria asuntoa Lahdesta. Ensimmäinen näyttö oli klo. 13 ja sijaintina keskusta. Asunnossa oli pinta-alaa hurjat 100neliötä. Kyllä, kyseessä oli 4h+k. Asunto ei ollut sisältä kovin kutsuva, mutta toimi sijaintinsa takia. Yhtä makuuhuonetta emme nähneet, koska ovi oli lukittu jostain syystä. Toinen asunto oli junaradan vierestä, n.85 neliöinen asunto, jossa oli sauna. Talo oli rakennettu v. 1993, mutta kunto vastasi jotain aivan muuta.. Ihan järkyttävässä kunnossa ja puhutaanko vähän niistä makuuhuoneista ? Yks niistä oli niin saatanan pieni, ettei kukaan meistä suostuisi ottamaan sitä. Käytiin tänään pitkät keskustelut broidin ja systerin kanssa mitä tehää. Päädyimme siihen, että soitan huomenna välittäjälle, että otettaisiin keskustan kämppä ja muutto olisi kuukauden vaihteessa. Eli mahdollisesti jo ensi viikolla. Mulla on tästä ihan semihyvä fiilis. Asiat ratkeaa aina, tavalla tai toisella.
Tänään ei ole ollut vaikea päivä edes Rikun seurassa. Pystyttii heittää läppää suhteellisen normaalisti. Rikuki touhotti kun tuli töistä miten täydellinen hänen uusi työpaikkansa on. Touhotusta kestikin tovin. Hänkin jaksoi kuunnella mitä mä olin tänään nähnyt ja mitä pidin asunnoista. Riku tietää miten paljon dikkailen puhuu erilaisista asunnoista. Okei, kaikkea en tietenkään enää kerro hänelle. Oon alkanu pitää enemmän asioita itselläni. Koen ettei mun pidä edes kertoa tiettyjä juttuja.

Mun täytyy siis alkaa metsästämään pahvilaatikoita kaupoista. V*ttu ko mä inhoon muuttoja, mutta ton asunnon sijainti ois kyl niin jees.. Eiköhän me saada se.

Nyt nukkumaan, sillä huomenna mun rakas iki-ihana broidi täyttää 18-v ja synttäreitä aletaan juhlimaan kuulemma helvetin aikaisin.. Mulla olis myös huomenna luokan päättöbileet tms, jonne meen perästä. Alkoholia luvassa siis paljon..

1 kommentti: