maanantai 27. toukokuuta 2013

Minä lähden kaaaaaaaauas pois ♪♫♪

Eilen kun postasin tunnemyllerryksistä, niin oon ehk päässyt jonkin verran niistä eteenpäin. Koko päivän oon tuntenut vain inhoa ja vihaa. Tästä syystä tein tänään pikamuuton pois kodistani ja majailen seuraavat kaksi viikkoa ystäväni luona. Miksi ? Yksinkertaisesti siksi, että mä en halua viettää enää edes minuuttia Rikun kanssa ellei ole pakko. Ja koskaan ei ole pakko, right ? Käyn kyllä joka päivä kotona, koska en voinut ottaa mukaani ihanaa pupujussiani, niin täytyyhän mun pitää siitä huolta. No worries Gina, mä klaaraan tän. Toki nämä ajat kun käyn kotona ovat sellaiset ettei ole pienintäkään riskiä törmätä "rakkaaseen" exääni.

En voi kiittää tarpeeksi ihmisiä, ketkä tarjosivat majoitusta mulle siksi ajaksi, kunnes pääsen muuttamaan Lahteen. Suuri kiitos teille. Jos mulla ei olisi teidänlaisia ystäviä, en tiedä mitä mä tekisin. Luultavasti oisin jossain ojassa atm ryypiskelemässä. Who knows.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti