perjantai 31. toukokuuta 2013

Vielä viikko kestettävänä

Kukkuu,

Oon aika hyvin tottunut jo tähän "kiertolais" elämään. Tuntu kyl silti tosi oudolta hakee tänää tavaroita kotoolta enemmän, koska en ole menossa käymään viikonlopun aikana siel. Riku haluaa hoitaa pupun ja ehkä niin on parempi. Kävin äsken illalla heittämässä lisää muuttolaatikoita kotiin, niin en ehkä oo viel valmis olemaan Rikun kanssa samoissa tiloissa. Olin ehkä 5min kotona, pakkasin mitä olin aiemmin päivältä unohtanut ottaa mukaan ja lähdin. Riku oli frendinsä kanssa koodailemassa tietokoneilla ko meitsi pakkaili. Kuten mainitsin viime postauksessani,että majoittuisin mahdollisesti ensi viikoksi kotiin, että pystyn pakkaamaan, niin joudun nyt miettii viikonlopun asiaa tarkkaan. Mä olin hei oikeesti 5min himassa ja oli vitun paska fiilis ko lähin. En tosin näyttänyt sitä, enkä aio enää näyttääkkään. Enää viikko, niin pääsen muuttaa tuolta helvettiin. Pakko jaksaa ja kestää. Ja mähän kestän. Päätin sen.


'


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti