tiistai 23. huhtikuuta 2013

Summercruise

Hällööta!

Nyt on risteilyt risteilty. Sunnuntaina Senja haki meitsin n klo 1330 alottelee hänen luokseen. Myös mulla oli alkamassa asuntonäyttö, joten piti päästä karkuun. En tiedä kuinka moni tuntee Senjan lukijoistani, mutta sen mimmin kanssa ei tissutella.. Mikä on kyl oikein! Eipähä tuu väärinkäytettyy alkoholia! Meitä oli siis laivalle lähös yht. 7immeistä, 3mimmii ja 4äijää. Alunperin meitä piti olla enemmän, mutta tuli sairastapauksia. Kun oltii lähössä n klo 1630, arvatkaa oliko jo hyvä nousu? No oli.. Mä sillo jo mietin, että tästä reissust ei tuu muuta ko sanomista.. Aika oikeessa mä olin, taisin olla aika helv humalassa ja saatoinpa (taas) olla ihana itseni. Puoliakaan juttuja en muista mitä tein ja missä ylipäätää liitelin. Muistan nähneeni muutamat kaverit, joiden kanssa vietin aikaa kun olin hukannut omat kaverini. Ups. Seuraavana pvänä toverit ryhtyivät sitten kertomaan ja paikkailemaan mun muistiaukkoja, jota en välttis olis halunnu.. Lyhyt selostus; oon kuulm kiusannu "vähä" kavereitani, mennyt omia menojani huutaen " mennää ettii bileet! ", pitänyt jengii hereillä ku muut olis halunnu nukkuu jne. Kaikkea en kehtaa ees kertoo. Mul ei oo mtn hajuu millä keikoilla oon ollu, vai oonko ollut. Yhden keikan ainaki näin su-ma yön ko löysin mu puhelimesta kuvan. Mitää hajuu kenen keikka on kyseessä.. Mua voi valaista, jos joku keksii mikä keikka on kyseessä. Maanantaina arvatkaa vaan 2 kertaa jatkoimmeki juhlia? No kyllä.. Onneks mä lähin himaa laivalta, toisin kuin muut frendit. He lähtivät jatkoille. Nyt istun luennolla vieressäni Jaanu, joka on aivan krapulassa. Hän oli siis risteilyllä meidän kanssa. Ei varmaan enää ikin lähe meiä kanssa. :D Onneks en ollut ainoa joka perseili laivalla, äijät meinaa kerto, että ne oli leikkiny niide hytis sisustussuunnittelijaa.. Olivat mm repiny telkkarin irti, pöydät irti jne. Toisinsanoen äijät repi irti kaiken mitkä oli pultattu kiinni. Kyllähän äijii kuulutettii ja niide hyttikortit suljettii, että tulisivat maksamaan laskun.. Oltiinpa vaan ennen kuulutuksia käyty hakee uus kortti äijille, jotenka äijät pääs hakee tavaransa ilman laskua. Lasku tulee varmaanki postitse. Ha, sääliks melee köy. Voi olla aika jäätävä summa.

Ps. Jostain syystä mun blogin mielestä tänään ois maanantai, mutta tiistaissa kyllä mennään..



Pps. Ketä noissa kuvissa on ? Kenen keikalla me ollaan oltu ? :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti