keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Hellouuu

Heipsan rakkaat lukijat..

On ollut tässä "tovin" taukoa tahtomattani. Meidän internet on nimittäin irtisanonut itsensä ja ollaan otettu yhteyttä palveluntarjoajaan, joka selvittelee missä vika. Ei kuulemma ole mikään helppo juttu. Eli, en ole päässyt kirjoittelemaan teille mitä kuuluu.

Noh, pikakatsaus; Mun selväkausi on ohi (johan sitä kestikin KUUSI viikkoa..) ja pääsin viime vkl serkku tytön kanssa ulos. Oli taas vaihteeksi jännä ilta. Arkipäivät kuluivat koulun ja töiden merkeissä. Entäpä tää vkl ? Nohei, sunnuntaina on Summercuiset ! Mä NIIIIIIIIN juhlin. Keksittiin itseasiassa luokkalaisen kanssa iha helvetin hyvä idis. Me pukeudutaan ninjoiksi. Kyllä, luit oikein. Ninjoiksi. Mä kävin eilen ostamassa pari miekkaa mun pukuun, että olisin vakuuttava ninja. ( Voiko mun miekoilla olla vakuuttava, ne kuitenkin makso 2€ kpl.. :D )Saas nähdä mitä luokkalainen on keksinyt omaan luomukseensa! Huomista siis odottaen innolla! Käytiin myös kirppikset kiertelemässä äiteen ja veljeni kanssa. Arvatkaa mitä kirppiksiltä löyty! Kasa muumilautasia! Kaikkein parasta tässä oli se, että mä en ollu ehtinyt kirppiksellä kiertää viel niin pitkälle, mutta mun veli oli kaapannu kaikki lautaset syliinsä ja kiikutti mulle " Kato Taina mitä mä löysin! " Onko ees mulla paras veli? 2kpl matalaa lautasta ja 2kpl kulhoa. Ei paha saalis!






Ps. Mä ihmettelin kauheesti kuinka uusin niiskuneiti matalalautanen oli jo päätynyt kirppikselle :oo

Pps. Ensimmäinen bloggaus kännykällä ikin ;P







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti