torstai 6. kesäkuuta 2013

Fuck you

Heipsan taas,

Ajattelin inffota teitä, että oon saanu probleeman ratkeamaan. Lähetin aamulla Rikulle viestiä, joka oli asiallisesti kirjoitettu. Itseasiassa työkaveri paranteli mun viestii, että saatais mahd. asiallinen viesti. Loppuje lopuks saatii tehtyy aika hyvä viesti. Niin hyvä, että jopa Riku myöns olevasa kohtuuton. Sain siis sen stressin pois olalta.

Iltapäivällä lähdin ulos ex työkaverini, Kaisan kanssa ulos. Suunnitelmissani olla kotona n klo 22 viim, mutta tulin kotiin pari min sit. Hups. Juotiin siideriä ja nautittiin. Tarviiks muita selityksii? Me kuitenki nähää n. 2 vuodes. Kotiin ko tulin, niin näin olkkarin pöydällä Riksan uuden piirustuksen, joka oli jätetty selkeesti mu nähtäville. Piirros uudesta akasta. Vielä 4viikkoa sitten elin onnellisesti parisuhteessa. Nyt MUN olkkarissa oli piirros jostain ämmästä, kellä ei ole ees omaa asuntoo. Jätin ehkä lapun siihen piirrokseen mun mielipiteen.  Olkoon kuinka pikkumaista tahansa, mutta juttu on nyt niin, että munkaan ei tarvitse hyväksyä kaikkea.

Mulle on nyt pääasia, että sain tän viikonlopun ittelleni. Saan viettää aikaa mun ystävieni kanssa ja mikä parasta, mä saan juopua rauhassa ja mä tiän, että musta pidetään huolta. Mun tulee kyl ehk ikävä meiä yhteisii ystävii, koska tiän ko räjäytän "potin", niin en tuu varmaan enää ikin näkee heitä. Mä en tee tätä  ilkeyttäni, vaan siksi, että koen, että mun oikeuksia on poljettu liian kauan alas. Liian kauan oon puolustellut ja hyväksynyt kaiken, vaikka kaikki muut on yrittäny herätellä mua.

Sä oot niin historiaa. Ootappa ko mä oon myyny tä kämpä, ni saat painuu v*ttuun mu elämästä. Minen tartte tommosia ihmisiä mun elämään. Mulla on nääs paljon parempia ihmisiä mun elämässä. Ihmisiä, keitä sä koitit kovasti häätää mun elämästä.

Ps. Kosto on suloinen <3

2 kommenttia:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=anoNKr3VOHU

    Sopii varmaan tilanteeseen?

    VastaaPoista