torstai 13. kesäkuuta 2013

I think I'm happy


Heipsan,

Tässä on ollut hetken aikaa miettiä mun elämää. Tänään näin muutamia ystäviäni, joiden kanssa pohdin nopeasti mitä olen tähä menneessä saavuttanut elämässäni. Jälkeenpäin mietin hieman tarkemmin ja tulin siihen lopputulokseen, että mullahan on aika hyvin asiat. 

Syitä miksi päädyin tähän;

1. Mulla on mun elämässä ihmisiä keistä mä välitän
2. Mun elämään kuuluu myös ihmisiä, ketkä välittävät musta
3. Mulla on tavoitteita, jotka mä aion kans saavuttaa
4. Mulla ei ole lapsia, jotka joutuis kärsimään esim. erosta
5. Oon pärjännyt ja tuun pärjäämään omilla rahoillani. 
6. Mulla on hyvä työpaikka, tykkään mun työstä
7. Pääsin opiskelemaan, mitä oon halunnut niin pitkään
8. Olen vapaa tekemään asioita mitä haluan
9. Mun ei tarvitse enää sietää mitä tahansa ja keneltä tahansa
10. Oon vielä nuori ja elämä edessä (:

Joten, miksi ihmeessä mun pitäisi olla onneton ? Loppujen lopuksi jokainen vastaa itse omasta onnellisuudestansa. Musta on ehkä jopa sääli, että oon antanut itseni olla onneton ja jollain tapaa ehkä jopa kätkenyt sen myös itseltäni. En väitä, että olisin totaallisesti toipunut erosta, koska parisuhde oli suhteellisen pitkä. Mutta voin nyt sanoa rehellisesti, että en malta odottaa mun uutta elämää. Elämää, johon ei kuulu stressi tai mikään asia mistä en pidä. Sellainen elämä kuulostaa hyvältä.




Ennen mun uutta elämää mun täytyy vielä stressata muutama asia. Muutto ja kirppistavarat. Mulla on tästä kaikesta hyvä fiilis. Ja sanotaanko näin, että oon nyt luottavaisin mielin myös asunnon myynnin suhteen. Mä tiedän, että se asunto menee viimeistään elokuussa ja se riittää mulle. En jaksa siis kantaa siitä asiasta enää stressiä, koska tiedän sen olevan turhaa.




Mä aion ottaa siis näistä ajoista kaiken ilon irti ja miettiä samalla, mitä mä haluan mun elämältä. 

Muistakaa myös te, että ei kukaan tee teitä onnellisiksi, mikäli ette halua olla onnellisia. Kaikki on itsestä kiinni. 

2 kommenttia: