sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Läksijäisbibikset



Morjenstaa,

Tätä päivitystä ootte luultavasti odottaneet, right? Okay, eilen oli aamupäivällä ed. menneen enoni tuhkajaiset.  Siinä ei kauaa nokka tuhissut, vaan koko juttu vei n. 20min. Katselin kuinka kauniin hautakiven hän oli saanut. Kuvaa en viitsi tänne laittaa tilaisuudesta. Lähdettyämme hautausmaalta suuntasimme isovanhemmilleni, koska eilen oli myös pappani syntymäpäivät! Elkää kysykö paljonko täytti, en meinaan muista.. Pari tuntia tuli tarinoitua sukulaisten kanssa ja sitten pitikin jo lähteä siivoomaan asuntoa iltaa varten. Kyllä, eilen oli nämä mun läksijäispippalot :)

Järkky stressi, mitä mä haluan juoda, mitä mä ostan naposteltavaa jne. Ja hei se siivous. Oon koko viikon myllännyt täällä asunnossa ku oon pakkaillut. Ajattelin, että siivoamisesta tulee olee jotain aivan kammottavaa.. Mutta hei, mä sainki siivottuu yllättävän nopeesti ja broidiki tuli istumaan iltaa ennen muita tänne. Klo. 19.30 oli melkein kaikki jo paikalla ja juhlat pääsivät alkamaan :)

Ohjelmassa oli "nyt-sun-kannattaa-juoda". Eli toisinsanoen Mikko, serkkuni, pamahti aina välillä olkkariin chiliminttuviinan sekä suppilon kanssa ja huus että 5sek aikaa juoda lasit tyhjäksi, tai saa suppilosta. Ha, aina jotkut joutu kohtaamaan suppilon kauheudet :) Parasta tässä oli se, että mä tietty videokuvasin kaiken!

Pientä kinaa meillä oli siitä, minne päin suunnistaisimme. Mä oisin halunnu Helsinkiin, mutta olin ainoa, joka sinne oli suunnistamassa.. Joten, ei Helsinkiin.. Muutama ihminen olis halunnu Vantaan Hotelliin, mutta meitzi taas vastusti ideaa. En nää järkeä maksaa sisäänpääsystä tli 12€, koska baari on muuten samanlainen kuin kaikki muutkin. Päädyimme loppujen lopuksi TopHat iin. Ilta meni humalaisesti hyvässä seurassa. Enkä ollut nähnyt yhtä mu serkuista noin humalassa toviin. :D Oli menossa joskus klo 02 jälk. kotiin, mutta sanoin ettei tuossa kunnossa kannata lähteä leikkimään julkisilla ja jäisi ihmeessä mun luokse yöksi ja heittäisin aamulla kotiin. Ilm. tyttöystävälle ei passannut pläänit, kun serkku meni soittamaan tyttöystävälleen ja ilmottamaan asian laidan, niin tulikin viestiä että serkkusein meneekin kotiin. Toiv. pääs kotiin asti.

Broidiki kittas nii huolella, että sammu baariin. Vietiin Samppa taksiin ja maksettiin se etukäteen, koska Sami oli juonut jo rahansa. Haha. Porukka pikkuhiljaa katoili ja lähti kotiin. Huomasin yhdessä vaiheessa istuvani kahdestaan Mikon ja hänen kavereittensa kanssa. Nice. Oltiin Mikon kanssa pilkkuun ja lähdettiin sit kotiin, Mikko omaansa ja meitzi omaansa. Hauska ilta. Löysin itseni sammuneena olkkarin sohvalta, olin näköjään yöllä katsonut Uuno Turhapuroa. Kelloon tsekkaus, oltiin jo aamupäivässä, mut väsytti yhä nii pirusti, että päätin mennä sänkyyn nukkumaan vielä hetkeksi. Lopulta nousin n. klo 13, kun heräsin pienehköön savuun. Paniikki melkein iski, mitä helvettiä täällä tapahtuu. Jos mä jotain meinaan pelkään, niin mä pelkään tulipaloja, enkä tiedä miks. Sen takia oon tosi tarkka ku meen nukkumaan onko uuni tms päällä ja sammutan jos on. Juoksinpa siis keittiöön selvittämään mikä savuaa. 



Noh.. Uuni oli päällä ja siel sisällä pizzaa.. Hyvin kypsynyttä pizzaa. Kuka helvetti meil on tehnyt salaa pizzaa, koska mä en muista laittaneeni pizzaa uuniin?? Samalla kun tuulettelin kämppää, niin tein toisen mielenkiintoisen havainnon.. Mitä helvettiä meiä ovikellolle oli käynyt?


Joku oli nokkelana fiksaillut ovikelloa ja nyt kello ei toimi. Vähä aikaa ihmin asiaa ja kunnes sen keksin, joku oli fiksuna kääntäny sen vääripäi.. :D




Ainiin, tää muuten oli mun 100 postaus! Kelatkaa! Oijoi. En olis aikoinani uskonut kun loin tään blogin, että pääsen juhlimaan tällaista hetkeä :) 

Nyt Taina menee tyytyväisenä jatkamaan pakkaamista ja kohta puoliin suunnistankin Klaukkalaan. Jep, meitzi punkkaa tän yön siel, koska me lähdetää aamulla Sarin kanssa biitsille ;)


4 kommenttia: