tiistai 11. kesäkuuta 2013

Ääk, muutama päivä enää jäljellä!

3 yötä. Voi v*ttu. Okei, keittiötä sain alotettua aamulla, mutta illalla se spurtti katos. Täytyy huomenna ottaa itteeni niskasta kiinni ja hoitaa tää homma nyt kotiin. Okei, mullahan on jo pakattuna kaikki mitä mä tartten, osa viel pakkaamatta, esim. shampoot yms, koska tartten niitä viel. On muute iha perseestä ettii noista jätesäkeistä vaatteita hirvees kiirees aamulla, ko oot lähös töihin. Kyllä, olen siis tyhjentänyt jo vaatekaapit.

Huomenna operaatio kaikki-muut-mitä-et-tarvitse-nyt pakkaus. I can do this. Mutta millä ajalla mä katon tavaraa kirppikselle myyntiin? Kysynpähän vaan..












Hätäpäissäni perkasin tänään pari kaappia keittiöstä. Pöydällä oleva saalis joutuu kirppikselle. Joo, ei mun smhoothie kone, eikä mikro, saati kasvit. Astiat siis.



Joskus mun sisko on ilkeä ja tänään oli se päivä. Ajelin duunista kotiin, niin systeri sendii jotn salaattikuvii. Arvaatte varmaankin, että tuli nälkä ? Enkä oo n. kk tehnyt kotiruokaa, niin päätinpä tänään korjata asian ja tehdä jotain. Jostain syystä mun teki mieli kauheesti jauhelihapihvejä, joten niitä siis. Jännä juttu oli vaan se, että heti kun Riku tajus mun tekevän jotain hyvää ruokaa, niin herra alkoi ruinaamaan multa ruokaa. Häneltä itseltään oli palanut ranskalaiset uuniin, joten ei saanut syötyä juuri mitään. Myönnän, mä hellyin. Annoin mun herkkumättöö Rikullekkin ajatuksella, että viimeistään nyt se tajuaa mistä se jää paitsi, kun teen vitun hyvät pihvit. Korostin meinaan sitä, että mistäs herra saa nyt herkkupihvejä ko mä muutan pois. Nooh, samalla kun annoin osan pihveistä herralle, sain itse käyttää hänen riisejänsä. Unohdin meinaan ostaa itselleni -.-'

Huomenna mulla alkaa yövuorot, ja heti kun ne on ohi on muuttopäivä samana päivänä, Apua. Ja täällä mä istun tarinoimassa teille! Nyt pakkaamaan !







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti