maanantai 17. kesäkuuta 2013

Muutto suoritettu :)

Muutto tehty. Meinasin illalla kuolla kyl. Lauantai aamun lähettii suoril muuttaa ku pääsin yövuorosta. Batteryy naamaan ja tavaroiden kuskaamista. Melkein kaikki tavarat saatiin uutee kämppää, muutama juttu viel jäi. Huomenna käyn hakee viel tavaraa. Mun huone on kivan kokone, vielku saisin sinne sängyn. Taidanpa huomenna samalla kun käyn Vantaalla tsekkaa muutaman kaupan, mikäli sellaisen sattuisin löytämään.

Mitenkä täällä on mennyt? Ihan kivasti. Suurin ongelma on se, että missä ihmeessä mä pidän mu autoo? Täällä ei oo vapaita paikkoja :(

Sen takia joudun huomenna heräämään klo 0800, että ehdin siirtämään mun auton pois ennen kuin ruutu muuttuu maksulliseksi. 

Siispä, mä karkaan nyt nuqq! Ehkä huomenna kirjoitan enemmän, kun saadaan netti toimimaan. Tää bloggaaminen kännykällä ei oo mun juttu.  :p

Ps. Tääl ei ihmiset osaa kierrättää.. Roskisalue on jtn hirveetä..


4 kommenttia:

  1. Pikku vinkki entinen naapuri! jyskissä oli jenkkisänky 160x200cm tarjouksessa 300€. Jalat kuuluu hintaan :D oikein paljon onnea uuteen kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiits vinkistä, mutta tuli ostettua jo hieman kalliimpi sänky :D Tarttin sellast sänkyy mihi pupu ei pääse alle. Söis meinaa muuten sänkyy alapuolelta, ja ois aik v*ttumaist saada se takas häkkii. :>

      Poista
  2. Ainiin kun sulla oli se pupunen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeep, muuten oisinki varmaa ostanu jenkkisängyn :)

      Poista