maanantai 10. kesäkuuta 2013

4 päivää, wtf


Apua. Mä oon Vantaalainen enää muutaman hassun päivän. Oonko pakannut? Nojaa.. Kaikki muut, paitsi keittiön ja verkkokellarin. Voin sanoa, ettei se oo mikää pikkujuttu. Vttu mä inhoon pakkaa astioita.. 
Olin eilisen yötä Sarilla, kun meidän piti mennä tänään rannalle, mutta eipäs päästykkää sinne asti. Eilen illalla viel luvattiin sadetta tälle päivälle, niin Sari lähti mökkeilemään ja meitsi omille teillensä. 

Ollaan tänään Samin kanssa juostu eri virastotaloja läpi. Ensiksi piti hakea herralle verkkopankkitunnarit, että hän voi hoitaa tulevaisuudessa laskujen maksun. Seuraavaksi meidän pitikin ajaa jo kotiin, että pääsemme tulostamaan 3kk tilitiedot, jotta hän voisi hakea toimeentulotukea jne. Voitteko kuvitella, DanskevitunBank ei suostu enää tulostaa moisia papruja! Eikös me viety sellaset papruu sossuun, missä ei lukenu Samin nimee. Uusiks koko paska, ja se sossuäijä oli muutenki aika kiukkusen neuvomassa meitä. Lopulta vietiin iha muita papruja mitä sossuäijä halus, koska sellasii vitun papereita ei löytynyt mistään. Tulostettii kuitenki papru, missä luki, että Sami on sen saatanan tilin omistaja, perkele. Asia kunnossa, toistaiseksi.

Iltapäivällä piti siivoo huusholli, koska oli illalla asuntonäyttö, jossa ei käynyt KETÄÄN.Oon nyt ottanu sen asenteen, että myyn tän asunnon vaikka tappiolla. Mä en todellakaan ole muuttamassa tähän takas Elokuussa. En vitus. Ja mitä nopeammin saan asunnon myytyy, niin sitä nopeammin pääsen eroon Rikusta, lopullisesti.






Pistinpä huuto.net iin myyntiin mu vanhan Ctk-495, jota en oo aktiivisesti pimputellut sitten ööh.. liian pitkään aikaan. Joten poispois muuton tieltä. Halvalla lähtee ;)

Nyt voisin hetken chillaa, koko päivä menty ties missä. Seuraavaan kertaan siis.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti