tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kotiutumista


Heipsan,

Onks tää nyt tätä "city-elämää" ? Sami eilen pyys mua lähtee käymään viereisessä Cherryssä yhdellä ja tottakai mä lähdin! Oli aik kivaa vaihteluu, ku normaalisti en oo enne lähtenyt yhdelle mihinkään. Ainahan sitä sanotaan, että mennään yhdelle ja kontataan kotiin. Ainaki mulla se menee niin ja niin näyttäs menevän mun kavereillakin :) Niin tiedättekö mikä fiilis oli, ko me käytiin oikeesti yhdellä ja käveltiin himaan jatkamaan omia askareitamme. Ei paha. Meitzi dikkaa !


Käytiin tänää tsekkaa miten meiä kirppispöydät menestyy. Yllätyttii molemmat positiivisesti. Mun pöytä oli melkein tyhjä! Mut mulla oliki niin alhaset hinnat, että olisi ollut ihme, jos ei olisi mennyt kaupaks :) Ainoo hauska juttu on nyt se, että oon hukannut mun "asiakas" numeron femmikselle, ja sillä fucking numerolla saisi rahat ulos. Täytyy ettiä se numero.. 

Tiedättekö muuten miten outoa oli ajaa töistä motarille ja kääntyä Lahden suuntaan ? Oon aina ajanut Helsingin suuntaan, niin mun piti ihan keskittyä mihin suuntaan ajan, etten vahingossa eksy Vantaalle. Ha.  

Huomenna ajattelin kyl jäädä yöks Vantaalle, kun mulla on again iltavuoro ja seuraava on aamuvuoro. Lyhyempi matka Vantaalta kun täältä Lahdesta ja meitzi ei todellakaan ole mikään aamuvirkku. Enkä kyl tiä millaset aamuruuhkat täällä on. Toiv. ei pahat?

Ei siinä, meitzi lähtee ettii sitä numeroa, että saan haettua tavarat torstaina pois kirppikseltä. Ja hei, mun pitäs viel keksii Juhannukseksi suunnitelmia, koska niitä ei ole! Ja mulla olis vielä vapaata jussi. Täytynee pohtia asiaa.. 

Ps. oon saanut melken kaikki tavarat purettua! Tää alkaa tuntuu jo kodilta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti