lauantai 29. kesäkuuta 2013

Faaaaaaaaaaak

Voi jummijammi ko mua väsyttää.. Menin eilen nukkumaan joskus klo. 04 aikoihin.. Huomasin myös eilen, että mä en kestä vielä kauheasti teiltä sympatiaa. Oon ollut ihan ok viimeiset 2-3viikkoa, mutta eilen kun Rikun vanha ystävä tuli juttelemaan mulle ja osoitti sympatiaa ja yritti auttaa. Todella kaunis ele, mutta se repi auki kaikki haavat, mitä mä oon koittanut ommella kiinni. Hän yritti puhua kauniisti Rikusta esim. kuinka hän tahtoi tämän eron olevan mulle mahdollisimman helppo, mutta hänen käytös mua kohtaan sotii tota vastaan kyllä niin perkeleesti. 

Yllätykekseni sovimme, että näkisimme sunnuntaina. Hän kun on pian taas jatkamassa matkaansa. Musta on tosi hianoa nähdä kuinka paljon tämä henkilö on muuttunut. Sanoin tän eilen hänellekkin, että kun näin hänet ensimmäistä kertaa, hän tuntui vain tyhjeltä kuorelta, mutta nyt hän on niin täynnä rakkautta ja intoa. Toivottavasti jatkaa samalla linjalla, hänenlaisia ihmisiä ei ole maailmassa koskaan liikaa.

Mitäs muuta mulle? Innolla odottelen edelleen tulevaa viikonloppua, kun on Summerupit! Ja arvatkaa mitä? Tänään on Suomen suurimmat sinkkubileet tääl ja mä en pääse menee sinne! Miksi ? Koska mulla on huomenna saatanan aamuvuoro!! TÄÄ ON NIIN VÄÄRIN!

Lähden hukuttamaan mun murheita johonkin... Ääää.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti