tiistai 4. kesäkuuta 2013

Neuvoja vailla

Taas mulla on kriisi. Kriisin nimi on idiootti ex-poikaystävä. Kävi nimittäin äsken ilmi, kun puhuin hänen kanssaa tulevasta viikonlopusta ja siitä, että meille tulee mun kavereita juhlimaan. Arvatkaa mitä jätkä sano? Että HÄNEN kuvakerakkaatihanatihqdaa kaverit tulevat meille Tampereelta YÖKSI! Mihinkähä v*ttuun herra meinasi heidät majottaa?! Mä oon inffonu tästä viikonlopusta jo KOLME viikkoa sitten!

Eli homman nimi on nyt tämä;
Mulla ei ole varaa maksaa tätä asuntoa sekä Lahden asuntoa, joten miten pystyn estämään nämä idiootin pläänit, ilman että hän suuttuu? Jos herra suuttuu, niin luonnollisesti hän kieltäytyy maksamasta tästä asunnosta aiheutuvia kuluja.. Järkipuhe ei ole toistaiseksi tehonnut ja tänää enää asiasta kuulemma ei voi keskustella, koska siitä tulee huonoa energiaa ja sitten ei tule yöllä unta.

Neuvoja, hyviä sellaisia kiitos!

2 kommenttia:

  1. Aika kusipäistä toimintaa -.- Varsinki jos tekee tuon noin tahallaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon kyl sen verran hyvin muistutellut noista juhlista, ettei voi sanoa ettei tiennyt.

      Poista