torstai 27. kesäkuuta 2013

Mun uus rakas




Tiedättekö sen tunteen, että olet melkein löytämässä oman nimesi näistä ihanista coca-cola pulloista? Sami sano muutama päivä sitten, että näki mun nimisen pullon korissa. Arvatkaa 2 kertaa kuka oli penkomassa koko fucking koria ylösalaisin, että löytäisin nimikkopulloni! En oo meinaan kertaakaa löytänyt ja oon pahasti epäillyt, ettei semmosta ole edes.. Aikani pengoin koria, turhaan. " Tanja " kyllä löytyi, ei Tainaa.. Haistakaa paska.




Enkä oo ees missää muualla nähnyt tälläsii kylttejä kaupassa. Mitä vittua Lahti ? Onko täällä kaikki lompakkovarkaat?

Mitäs muuta mun elämään.. Mulla on näköjään 10 päivän työputki. Voitte olla niin varmoja, kun tulee seuraavan kerran torstai ja mä pääsen iltavuorosta, niin kuulette kotiinne asti kun meitzi avaa mun siiderin. Jumalauta. Soitin jo Senjallekkin, että neiti voisi tulla aloittelemaan meille torstaina tulevaa viikonloppua varten, sillä 5.7 alkaa summerupit!! Eli, Taina ja Senja voisi harjoitella habaa ja nostella muutamia siidereitä. Ihan myös maksan treenaamisen merkeissä. Pitäähän meidän molempien maksat kestää koko viikonloppu, right? 

Kävin myös tänään Kristan luona myrtsissä. Täytyyhä sitäki naikkosta käydä aina välillä moikkaamassa, ko raukka ei oo osannu toistaiseksi raahata persettänsä Lahteen.. Kristalla on kyllä mahti poika. En muista enää mitä sanatarkalleen hänen poika sanoi, kun kysyttiin mitkä hänen tulevaisuuden haaveet on. Jotain jännää se oli. Krista myös tunki mun messiin erään muumimukin, sanoi ettei edes käytä tätä mukia. On Krista kerran aikaisemminkin yrittänyt tyrkyttää mukiansa mulle, mutta en mä halua hyväksikäyttää mun ystäviä. Mutta jos toinen jo toista kertaa tyrkyttää mukiansa, niin mikäs mä oon siihe vastaan pullikoimaan? :) Kiitos siis Krista mukista ja tukan leikuuttamisesta! 

Mun uusin rakkaus <3
Nyt Taina painuu nukkuilemaan ihastellen mun uusinta mukia. Muki nimittäin sai kunniapaikan mun sängyn viereiseltä lipastolta. Pitäähän mun saada vahtii yölläkin mukia! .. Ja ettei kukaan VAHINGOSSAKAAN riko sitä. Mur!

Öitä <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti