maanantai 1. heinäkuuta 2013

Wanted; työmotivaatio

Kukkuu,

Olipahan päivä taas. Käytiin aamulla shoppailee Triossa, tai no Katja shoppas, meitsi oli vaa palloilemas mukana, kunnes piti lähtee duuneihin. Duunipäivä ei tuntunu millää menevän eteepäi - mua väsytti iha helvetisti. Mulla alkaa tää työmotivaatio olee aika nollis. Tänää tuli täytee 7s työpäivä putkee.. Viel ois jäljellä 3päivää, että pääsee kirmaamaan vapaapäiville. Ai jumankauta ko ootan niitä! 



Mulle tuli taas hirmu hinku saada räpsyt ennen Summeruppei - siispä googlailin Lahden liikkeitä läpi. Helvetin kalliita, eikä niiden sivuilla ollut edes kuvia millasta jälkee heiltä tulee. Koitin kuitenkin soittaa muutamaan firmaan, mutta mun aikataulut oli liia tiukkoja heille. Siispä varasin kaverilta ajan. Huomenna mulla on uudet räpsyt <3 

Oon muuten alkanut etsii jo uutta asuntoa. Johan tos Lahen kämpäs on asuttu 2vkoa. Syy ei ole Lahdessa, vaan siinä, että Helmikuuhu menneessä meiä pitäs olla muualla asustelemassa. Talossa alkaa siis isot remontit, jotka kestävät 16kk. Hianoa. Ajattelin kyl jäädä Lahteen, mikäli löydän edullisen asunnon keskustasta. En nää ideaa maksaa 750€/kk vuokraa Lahden kaksiosta, kun sillä rahalla asuisin Helsingissäkin. Katsotaan siis miten käy!

Nyt nukkuilee, nii ehkä heräis jopa pirteenä? Tuskin onnaa, ko oon tän yön mu vanhemmilla nukkumassa. Pitää nääs olla räpsyi laitattamassa jo klo 0930! Täältä on lyhyempi matka, joten tänne Tainan tie vei :) Siispä, hyvää yötä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti