perjantai 12. heinäkuuta 2013

Meitzi on niin pihalla taas vaihteeks



Epätietoisuus. Määränpäättömyys. Mitä ihmettä me halutaan elämältä? Mulla on mun tietyt suunnitelmat mistä aion pitää kiinni, mutta mitä sitten? Joo, aion kyllä nauttia hetkestä, kuten ed. postauksessani kerroin, mutta tällä hetkellä mun pää tuntuu olevan sekaisin kaikesta mitä on tapahtunut lyhyen ajan sisään.

En oikein osaa kirjoittaa tänne mitä on tapahtunut, koska kaikki on tällä hetkellä niin uutta ja omituista. Ehkä mä voisin katsoa tän kortin ja tsiigailla mitä siitä seuraa? Vai uskallanko katsoa? Kai mun on pakko katsoa mitä tästä seuraa. Carpe diem, niinhän se meni, right?

Oon myös alkanut saamaan ihan ihme viestejä..  Tässä yksi näistä ihme viesteistä:

" Haluaisitko ajaa autolla mun päältä jos maksan 6000e "

Oikeesti, mitä v*ttua ? Oo todellakaan edes vastaamassa tuohon viestiin. Mistä nää kummajaiset löytääkään mut?


Näin muuten tänään (torstaina) myös exäni. Voitteko uskoa, että tapaaminen ei tehnyt yhtään pahaa. Ainoastaan mua tympäsi ja pahasti kun huomasin kuinka itsekeskeinen hän on. En oo aikaisemmin kiinnittänyt siihen huomiota. Kävin siis hakemassa häneltä tavaroita, niin mun piti venttailla hetkonen, että herra kirjoitteli tietokoneella. Tilanne olisi voinut mielestäni mennä niin, että hän antaa mun tavarat ja meitsi lähtee matkoihin. Ei siinä, kävinpä taas elvyttämässä mun kasveja, jotka sielä asunnolla on. Ja tiedättekö mikä oli parasta ? Se, että näin kuinka hän yritti salaa katsoa mua kun en huomaisi. Ha. Beijb, meitsi on kuivilla susta.

Ps. Ootan innolla iltapäivää, koska mun luokse tulee ihania ihmisiä :) Luulenpa, että meillä on hauska ilta tiedossa. Kyllä, löydämme varmasti hrra Humalan. Jeij !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti