sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Vapaapäivät alkakoon!

Heips,

Tullut pidettyä yövuorojen ajan taukoa kirjottamisesta. Oon ollut jotenkin normaalia väsyneempi? Ehkä nää yövuorot verotti enemmän, Noh, nyt ne on takanapäin, onneksi. Leivottiin Kirsin kanssa viimeyönä sämpylöitä hoitajille että potilaille iltapalaks :) Saavatpahan välillä jotain muuta. Ja meitsi hei sai treeniä, meinaan en oo leiponut sämpylöitä piiiiiiiitkään aikaan!







Sämpylöitä tuli n. 50 kpl. Riitti mainiosti jokaiselle hoitajalle, ketä on tänään töissä. Pussitettiin ne valmiiksi, että jokainen saa omansa :) Ei pääse immeiset rohmuamaan niitä!

Tottakai mekin otettiin yöllä muutama. Tiedättekö kuinka hyvää on lämmin sämpylä ja lasillinen kylmää maitoa? Niin hyvää! 

Mitäs muuta mulle kuuluu kun sämpylöiden väsäämistä ? Noh, nyt alko tosiaan vapaapäivät ja huomenna lähdetään kaverin kanssa Tallinaan hakemaan kaljakellunnan, festareiden yms juotavat. Varmaan tulee huomisestakin kostea ilta, alkoholin läträystä tiedossa siis. Ei huonompi maanantai tulossa siis!

Ainoa ongelma tässä on nyt se, että en millään tahtois lähtee satamasta julkisilla liikenteeseen sen juotavamäärän kanssa. Ei todellakaan nappaa. Mun luottokuskikin hylkäs mut. Ei mulla oo ennen tälläsii kyytiongelmia ollut, senku soitin mun exällle ja se tuli ain kiltisti hakee mut. Iha uus tilanne tälläne, että joutuu miettii millä helvetillä sieltä satamasta pääsee pois. Oisin tyytyväinen, jos pääsisin ees keskustaan jonku kyydillä, että voisin jatkaa matkaa vaikka Junalla Lahteen :D

Edit. Kyydit hommattu, kiitos mun kummitussedälle!



Olin muuten eilisen koko päivän Vantaalla ja soittelin muutamalle frendille, että vois sumpitella. Voitteko uskoa, että juuri kukaan heistä ei ollut kotonaan? :D Niin mun tuuria! Siispä päätin mennä kiusaamaan mun armasta serkkua Jasminia ja sieltä si päädyinki ihastelemaan mun kollegan makuuhuonetta. Oli meinaan rempannut sen hienoks. Melkee vois tahtoo ittelleni samanlaisen makkarin! Tyyliltään makkari oli ns. maalaisromanttinen, mistä mä dikkailen kans. 

Nyt himassa jumittelen broidin kanssa ja pohdiskelen, että vois alkaa tekemään jonkinlaista aamupalaa. Alkaa meinaan olemaan nälkä.


Miten teidän viikko on mennyt? :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti