keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Miksei kesä voi olla ikuisesti?

Iltoja kaikille,
Mä en tiedä mikä mua nykyään vaivaa, mutta arvatkaa mitä ? Mä heräsin tänään tarkoituksella klo 08, että ehdin rauhassa mennä aamulenkille ennen iltavuoroa. Aamulla oli ihanan pirteä & herännyt olo. Tän voisi ottaa melkein tavaksi ainakin silloin, kun on iltavuoro. 

Muistatteko kun eilen valitin, ettei kauniina päivänä saisi olla töissä ? Noh, mä en valita yhtään eilisestä. En nimittäin tiennyt, että meillä oli osaston mökkeilypäivä. Mun työpaikka siis omistaa erään järven ääreltä mökin, minne kukin osasto menee omalla vuorollaan päiväksi. Eilen oli meidän vuoro. Kyl vähän harmitti, etten muistanut asiaa, koska olisin ottanut mm. uikkarit mukaan, että olisin päässyt muiden kanssa uimaan. Kateellisena seurasin muiden uimisia. Mur. 
Luokkalainen otti eilen yhteyttä ja meinaili, että tulisi mahdollisesti tänään mun iltavuoron päätteeksi tänne katsastamaan Lahden yöelämää. Piti pitää nopee kysely muutamalta frendiltä missä Lahdessa on paras meno keskellä viikkoa, koska enhä mä oo viel ehtinyt sellasta tutkia! Koodailtiin kaverin kanssa illemmalla hieman ja hän yritti ehdotella, että lähtisin sittenkin Helsinkiin jorailemaan hänen ja hänen muiden frendejänsä kanssa. Muuten olis hyvä idis, mutta olisin Stadissa puolilta öin ja mun täytys olla takas himassa huomenna suhteellisen ajoissa, eli ei kiitos. Mennään siis joku toinen kerta :)

Huomenna tulee kaksi muuta hörhöä kans tänne, yksi Stadista, toinen Keravalta. Aktiivinen viikko siis. Oon ehk vähän tyytyväinen, että mulla on viikonloppu töitä, koska mulla on palanut täällä niin helvetisti rahaa. Viim vkl meni n. 200-300€. Tällä menolla mä oon vararikossa ennen ku kukaan ehtii sanoo "kissa"-meiningillä. 

Huomenn alkaisi jälleen kerran yövuorot, joten ei ole mitään järkeä alkaa kääntämään rytmiä, eli taidanpa tänään mennä muuten vain haahuilemaan pitkin Lahtea. Ehkä mä käyn nyt yksin tsekkaa missä täällä on menoa ;) Siispä, tuumasta toimeen!

I <3 summer !

Mitäs me hoitsut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti