keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Carpe diem

Yövuoroissa on aina aikaa miettiä elämää. Mitä on tehnyt väärin, minkä ehkä olisi voinut tehdä eri tavalla. Mä oon ollu ikuinen stressaaja, enkä usko, että kykenisin muuttumaan niin paljoa, ettenkö enää ikinä stressaisi. Minkä näen suureksi mun ongelmaksi on se, että mietin mikä homma on viisasta ja mikä ei. Tälle ajattelin pienen muutoksen tynkää, ja oon toistaiseksi onnistunut aika hyvin. 

Minkä ihmeen takia emme eläisi tässä hetkessä ja nauttisi siitä, mitä meillä on jo?

Kyllä mua toki stressaa toi asunnon myyminen, kun mun olevinaan varma plääni kusi ihmisten paranoidisuuteen. Eilinen näyttöki meni nii hyvi, että ne ihmiset keillä oli kova kiire eivät tulleetkaan paikan päälle. Eivät edes ilmoittaneet. Tämä pariskunta, joka hoppuili ja joiden takia lähin Vantaalle siivoamaan asuntoa voi haistaa paskan :)

Mitäs muuta? Mä ootan innolla viikonloppua! Jasmin tulee meille valloittamaan Lahtea ja Nicokin on vielä messissä. Tarkoituksena olisi näyttää hrralle kuinka surkea viinapää hänellä onkaan :(



Oon kuulkaas innostunu kaikenlaisista hiuspannoista! Täytyy shoppailla sellasii enempi. Ehkä perjantaina kun palaan Lahteen ? Päätin meinaan jäädä yövuorojen ajaksi Vantaalle, kun sieltä on lyhyemmät työmatkat, eli pääsee nukkuu aikasemmin ;)

Nauttikaa siis elämästä tässä ja nyt! Niin mä aion tehdä ;)

Peace.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti