perjantai 5. heinäkuuta 2013

Tappo vkl tulossa


Moips!
Arvatkaa mitä? Nyt se mun työputki on taakse jäänyttä elämää ja Taina on chillaillut urakalla. Niin urakalla, että en oikein edes kaikkea muista. Hups. 
Eli aloitetaan siis alusta, right? Senja tuli meille eilen ja päätettiin ottaa varaslähtö ja hummailla pitkin Lahtea. Laulettiin paljon singstaria (naapuriparat), tehtiin ihme drinkkejä ja pidettiin hauskaa. Käytiin muutamissa baareissakin ja jorailtiin. Kaikinpuolin täydellinen ila. Tutustuttiin Lahtelaisiin ihmisiin, vaihdoin jopa yhden kanssa numeroita. Ennen kuin tuomitsette mua, niin se hlö ei ollut mies, vaan nainen. Sovittii, että mennää ens viikol yhes lenkille ja hän näyttää mulle eri paikkoja täältä :)

Yht'äkkii tunsin kuinka se kaikki alkoholi humahti kerralla päähän ja päässä alko pyörii. Huhu, kotiin! Kun tultiin meille, niin alkaa mulla muisti jo pätkii. Senjan kertoman mukaan mä sammuin kuulemma meiä olohuoneen lattialle, mutta mä kyllä heräsin sohvalta kääriytyneenä Katjan peittoon. Wtf. Mitää hajua.




Sen sentään muistin, että nilkka oli perkeleen kipee. Olin jälleen kerran kompuroinut portaissa baarissa. Nilkka oli jälleen iha turvoksissa ja paskana. Jahas, noh ei se midist. Hetki hengailtii meillä kunnes lähettii syömää Rossoon ihanaa kanasalaattia juomineen. Täydellistä. Me vaan chillattiin ja nautittiin upeasta kelistä ja toistemme seurasta. 


Pitihän meidän drinksutki saada, joten tilasimme mansikkamargaritat! Nams! Kun oltiin syöty ja juotu suunnistimme apteekkiin, mun täyty saada nilkkaan jonkinlainen tuki, että pystyisin kävelemään paremmin. 






Mä halusin hienon maastokuvoisen siteen jalkaan! Yritin metsästää kaupoista jotain vaatteita, jotka ois ollu samaa tyylii, mutta en oo löytänyt. Ei se midist. Nyt oon takasin taas kotona ja nautistekelen tässä siideriä. Senjaki on jo lähtenyt festarialueelle tutustumaan telttaansa. Meitzi oottelee täällä viel parin tuntia Jasminia ja Jasminia, että meki päästäis lähtee :) Kerkeen siis rauhassa ettii jotkut kivat festarikledjut!

Tuumasta toimeen siis. Palaillaan taas!



Edit klo. 18:44


Koittakaapa pongaa tän näköst mimmii! 

Ja nyyt festareille! C u there!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti