tiistai 9. heinäkuuta 2013

Cittarin lihatiskilt ei enää mulle mtn

Kukkuu,

Tänään meitsil piti olla iltavuoroo, mut emmä pystyny olee ko 2h siel. Tuli tajuttoma huono-olo! Epäilen vahvasti se johtuvan ruoasta, mink ostin cittarin tiskilt..  En ollu meinaa syöny mtn muut koko pvän ennen sitä. Kaad mikä pvä! Oon siis vaan parannellu oloo himassa. Huomen alkaa yövuorot.

Mitäs muuta? Oon koko pvän koodaillu mun uusie ystävien kanssa :) Aika jepa tuntee täält jengii. Yks meinas tulla kattoo mun kans leffaa, ettei mu tarttis yksin sairastella, mut siin vaihees luulin että meitsil jtn muut ko ruokamyrkytyst :D 

Välittäjäki soitteli tänää ja sovittii yksityisnäyttöö huomis illaks! Eli meitzi menee tsiigaa kämpä kuntoo :) Jospa tää nyt menis. Mulla on hyvä kutina täst. 

Pitäis vaa jossai vaihees nähä frendei Lahen päässä ja si ehtii yövuoroihi! Kääk mikä pvä tulos. Ja tääl mä yhä riekun. 

Ainii, oonko sanonu koskaa ettei mulla oo iha normaalia perhettä? Ite ku kärvistelin sohvalla, nii kaks apinaa viihytti meitsii.. 



En tiä ees mitä Sami leikki täs. Flippas nii pahasti, et huhu! Koita siinä ny nauraa ko oksetti samaa aikaa aikas hyvi. Kiusaajia prkl.

Nyt nukkuilee, nii jaksaa taas! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti