tiistai 16. heinäkuuta 2013

Chillaamista


Olipas eilen chilli päivä. Päätin, etten voi tuhlata upeaa aurinkoista keliä sisällä kykkimiseen, vaikka kukaan ei halunnutkaan lähteä biitsille. Lähdinpä siis yksin satamaan. Oon alkanut lukee noita Juoppohullun päiväkirjoja uusiksi, nyt oon saanut jo 3 luettua 2;ssa päivässä. Ei huonosti, ei ainakaan multa. Mulla meinaan menee normaalisti yhden kirjan kanssa viikko ellei jopa kuukautta. Riippuu kuinka kiinnostava kirja on ja kuinka paljon mulla on sille antaa aikaa. Täällä mulla ei ole mitään muuta kuin aikaa, koska en vielä tunne niin hirveästi ihmisiä. Joitakin joo, mutta yksikin heistä muutti seuraavaks kuukaudeksi muualle. Mahti tuuri mulla, eiks ookki? Ei se mitään, mä viihdyin vallan loistavasti yksinäni kirjan parissa satamassa. Aurinko lämmitti ihanasti ja kuuntelin hyvää musiikkia mun iphonesta. Fiilis oli ihan loistava. Mun teki mieli vaan tanssia pitkin Lahden katuja ja hoilotella samalla. Hoilaamisen jätin väliin, mut kyl mä vähä jorailin ;)

Mä niin dikkaan kesästä. Siks musta on hyyvätä vääryys, että mulla on tänään töitä. Mä haluan sellaisen työsopimuksen, missä lukee ettei aurinkoisina ja lämpösinä päivin kuulu olla töissä ja niistä sais silti rahaa. 

Muutaman kaiffarin pitäis tulla tänne torstaina, mut katotaa onnaako. Ehdottelin vähä, että oltais menty biitsille, mutta ei oikein napannut :D Damn, kenet mä raahaan sinne biitsille? ;P

Nyyt meitsi menee pakkailee kamoja, että ehdin ajallani töihin. Heipsan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti